Nocturne

611 8 1
                                    

Nocturne gelmeden önce, insanlar rüyaların hayal güçlerinin ürünü, uyurken beyinlerinde çakan anlamsız görüntüler olduğuna inanırlardı. Uyku esnasında yaşanan bir dizi olay Lig sihirdarlarını etkilemeye başlayınca, bu inanç sarsıldı. Bazıları uykudan çığlık çığlığa, sakinleştirilemeyecek kadar dehşete düşmüş halde uyanıyordu. Bazıları da hiç uyanmıyordu. Hekimler olayları açıklayamıyordu; ta ki bir Saha Mimarı, Uğursuz Koruluk'taki bir enerji merkezinin yakınında uyuyakalana kadar. Olaya tanık olanlar, mimarın bir kere çığlık attığını ve sonra solunumunun durduğunu söyledi. Hemen ardından, merkezden dışarı bir büyü akımı oldu ve Nocturne ortaya çıktı.

Nocturne dünyaya getirilmeyi hoş karşılamadı. Sihirdarlar onu büyüyle hapsedene kadar önüne gelen her şeyi katletti. Uzun çalışmalar sonunda, Lig uzmanları Nocturne'ün sihirdarları uykularında avladığını, onlara yalnızca büyülerini kullanamadıkları rüyalarında saldırabildiğini keşfetti. Bu onun tek amacı gibi görünüyordu. Nocturne'ün kurbanlarının aileleri adaletin sağlanmasını ve Nocturne'ün öldürülmesini istediler ama Lig yetkilileri onu öldürmenin sadece geldiği yere geri döndüreceğinden endişeliydi. Onu enerji merkezinin bir parçasına bağlayarak fiziksel dünyaya hapsettiler. Suçlarının cezası olarak, sihirdarların onu Lig karşılaşmalarına çağırmasına izin verdiler. Nefret ettiği sihirdarlara boyun eğerek kendi kâbusunu yaratacaktı. Lig bilginleri onun gerçekten de rüyalar boyutundan gelip gelmediğini, benzerlerinin olup olmadığını bilmiyorlar. Bazıları çağırma ayininin, sihirdarların bilinçaltını etkileyip uyuduklarında Nocturne'ü onlara çektiğini düşünüyor. Belki de en rahatsız edici teori ise, Nocturne'ün bir insanın gerçekleşmiş kâbusu olduğu yönünde. Eğer bu doğruysa, acaba kâbusu gören kim?

''Karanlık çöküyor...artık zifiri karanlık...ama onu hâlâ görebiliyorum...''

- Kelvin Ma, 4236 no'lu hasta

League of Legends Şampiyon EfsaneleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin