Shaco

579 6 0
                                    

Çoğu kişi ölümü herhalde komik bulmuyordur. Zaten değildir de, tabii Shaco değilsen. Shaco'ysan, feci komiktir. Shaco, Valoran'ın ilk tam teşekküllü katil komedyeni. Karşısındakini öldürene kadar şaka yapar, sonra da kendisi güler. İblis Soytarı olarak tanınan bu kişi tam bir muammadır. Kimse nereden geldiği konusunda anlaşamaz, Shaco da hiç bir ayrıntı vermez. Yaygın görüşe göre Shaco Runeterra'lı değildir, karanlık ve çarpık bir dünyadan çağrılmış bir şeydir. Bazıları da onun insanlığın karanlık dürtülerinin vücut bulmuş hali olduğuna, bu yüzden mantıkla ikna edilemeyeceğine inanır. En akla yatan inanış ise Shaco'nun, hizmetlerine ihtiyaç duyulana kadar kendi deli haline bırakılmış kiralık bir katil olduğu. Shaco kendisini korkunç, kanuna aykırı bir gaddarlık hakkında sorguya çekmek için arayan yetkililerin elinden her fırsatta kaçarak kurnazlığını kanıtladı. Bu tip dedikodular Valoran yerlilerinin içini rahatlatsa da, böyle kötülük dolu birinin serbestçe dolaşmasına izin verilmesi akıl alacak şey değil.

Geçmişi hakkındaki gerçek ne olursa olsun, Shaco League of Legends'a (Efsaneler Ligi) sadece kendi bildiği sebeplerle katıldı. Hem diğer şampiyonların hem de halkın çoğunlukla çekindiği biri. Sadece Savaş Enstitüsü'ndeki sihirdarlar böyle bir yaratığın Lig'e girmesine izin verilme nedenini biliyor. Ama çoğu Runeterra'lı, bunun ele avuca sığmaz Shaco'yu baştakilerin gözünün önünde tutmak için yapıldığından şüpheleniyor. Bu şampiyon elbette deliliğin açıkça hüküm sürebildiği yerlerde, örneğin Zaun ve Noxus'un güce aç sihirdarları arasında gözde.

Ne yaparsanız yapın, sakın ona şakayı anlamadığınızı söylemeyin.

League of Legends Şampiyon EfsaneleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin