Just Like Him-7

610 74 84
                                    

וויל פתח את דלת האמבטיה והציץ החוצה. "הא?" הוא שאל, מנסה לגרום לזה להישמע רגיל אבל ראו עליו שהוא לחוץ. נשמתי עמוק. "סיפרתי על מה שקרה עם ג'מה רק לבנאדם אחד, וויל. ללואי. מאיפה אתה מכיר את הסיפור?"

וויל נעץ בי מבט מבוהל. "אתה תאמין לי אם אני אגיד שלואי סיפר לי את זה כי היינו חברים די קרובים?" הנדתי בראשי לשלילה. "לא, כי היא סיפר לי על כל החברים שלו, והוא מעולם לא הזכיר אף אחד בשם וויל." עיניו של וויל התמלאו דמעות. "זה מסובך, הארי."

"אז תסביר לי!" התחננתי. "אני פשוט לא מסוגל, זה מטורף מידי ואתה לא תבין!" "תנסה לפחות!" הוא הניד בראשו. "אני לא יכול."

"אז צא מפה, וויל." והוא לא התווכח, פשוט יוצא בשקט מהחדר. נאנחתי. למה אנחנו תמיד מגיעים למצב הזה?

*

למחרת התעוררתי עצבני, עם עיניים אדומות ודמעות יבשות על הפנים. בגלל וויל, כמובן. כל הסיפור הזה חשוד מידי, למה הוא לא מוכן להסביר לי? אני לא מבין אותו. אידיוט.

למזלי, זה היה שבת. לא לימודים. אני יכול... ללכת לקניון, נכון? לנקות קצת את הראש. אולי אני אקח את ג'ס איתי! היא לא מסוגלת לסרב לסיבוב בקניון ובלעדיה אני הולך לאיבוד שם.

|הארי| היי ג'ס! שבת היום ואני רוצה ללכת לקניון, בא לך לבוא?

|ג'ס| אני כבר באה.

*

תוך דקה ג'ס כבר הייתה שם. ברצינות, אני לא צוחק. כאילו היא חיכתה מחוץ לחדר. ותוך רבע שעה היינו בקניון, הבחורה הזאת לא מסוגלת להתאפק.

"אז מתחילים עם בגדים בשבילך, כי המלתחה שלך ריקה לחלוטין. ברצינות, אתה לא לובש את החולצה הזאת... שלושה ימים ברציפות כבר?"

"זאת חולצה אפורה חלקה, ג'ס! יש לי הרבה כאלה!" ג'ס נחרה בבוז וגלגלה את עיניה. "עלוב, הארולד." נתתי לה מכה עם המרפק. "לכי מפה." גלגלתי עיניים.

"נו, בוא כבר!" היא קראה, תופסת את ידי וגוררת אותי בעקבותיה לתוך חנות בגדים. היא הורידה תוך שניות כמה חולצות וג'ינסים מהמדפים וקראה למוכר. "תגיד, אפשר בבקשה את אלה במידה..." היא הביטה בי בשאלה. "מדיום." עניתי. המוכר הנהן. היה לו שיער חום ועיניים חומות בהירות, עצמות לחיים גבוהות ושפתיים עבות. היה בו משהו מוכר. "בטח, אני כבר מגיע." הוא חייך. הצצתי בתג השם שלו.

מייק קלדר.

פערתי את עיניו. קלדר? אח של אלינור? אלוהים אדירים, המשפחה הזאת תמשיך להרוס לי את החיים לנצח?! מייק חזר עם ערמת הבגדים במידה הנכונה. "הנה." הוא חייך והושיט לי את הערמה. "אתה... אתה מוכר לי." מלמל מייק. "כן, ברור, כי אנחנו מכירים. טוב, בערך." עניתי. "כן? מאיפה?" תהה מייק. "אני הארי סטיילס, החבר... לשעבר, של לואי. אתה מייק, אח של אלינור, נכון?" מייק הנהן. "נכון, הארי! טוב לפגוש אותך. אני... אני מצטער על מה שקרה עם לואי. הבנתי שזאת הייתה אשמתה של אלינור... נכון?" משכתי בכתפיי. "סוג של. אבל אני לא מתעמק בזה יותר מידי. זה קרה מזמן." אבל אני כן שונא את הבחורה. חשבתי לעצמי, אבל לא נראה לי שהוא צריך לדעת את זה.

"טוב, אתה מוזמן לפנות אליי לכל בקשה, אני מסתובב פה בחנות, המשמרת שלי נגמרת רק בערב. אולי נלך אחר כך לאנשהו, להשלים פערים?" ג'ס הנהנה בהתלהבות ואני משכתי בכתפיי לאות הסכמה. "אין בעיה. אולי נוכל להזמין גם כמה חברים שלנו?" הצעתי. "נייל, ליאם וזאין ישמחו להצטרף!" ג'ס מחאה כפיים בהתלהבות. "אולי גם וויל ירצה לבוא!"

"לא!" קראתי. ג'ס נעצה בי מבט מבולבל. "לא נראה לי שתהיה בעיה!" תיקנתי באנחה. אני לא ממש רוצה שהוא יבוא, המצב בנינו עדיין מסובך, אבל נייל יתעקש וג'ס נראית מעוניינת. טוב, זה רק בילוי של כמה שעות, אני אצליח להתמודד עם זה, נכון?

~~~~~~~~~~

הארי יצליח להתמודד עם זה.

או שאולי לא....? *צחוק מרושע*

תאמינו לי שאין לכן מושג מה מצפה לכן :)

בבקשה תצביעו ותגיבו!

אוהבת ;*

Just Like Him-Larry Stylinson [✔]Where stories live. Discover now