Diriliş (Dizi Olan Değil)

31 2 1
                                    

Yeni yılın başlamasıyla sonunda hastaneden çıkan Hayri Dayı odasında kendisiyle tavla oynuyordu. Birisi kapıyı çalmaya çalıştı ancak geçen yıldan tecrübeli olan Hayri Dayı kapıya şok cihazı yerleştirmişti. Tavlada kaybettikten sonra Rıza Amca ile Hayri Dayı kahveye gittiler. Rıza Amca orada Hayri Dayı'ya "Tek seferde 62 bardak çayı içersen 50 ₺ " dedi. 62 bardak çayı içen Hayri Dayı Rıza Amca'dan 50₺ yi aldı ancak 185₺lik hesabı hiç düşünmemişti. Kafasını kaldırdığında Rıza Amca yok olmuştu. Sinirden (veya çaydan) kıpkırmızı olan Hayri Dayı içtiği çayı geri püskürtmeye başladı. Herkes ne olduğunu anlamaya çalışırken Hayri Dayı çoktan kaçmıştı. Eve geldiğinde Hıyasettin haberleri izliyordu. Hıyasettin'e soğanlı menemen yaptı ve birlikte yediler. Sabah kapının kırılmasıyla uyanan Hayri Dayı bir hışımla kalktı. Saat daha sabahın 16.00'sı idi. Bu saatte gelen kimdi. Gelen kişi " Hayri yardımına ihtiyacım var" dedi. Bu Dursun'du. Hayri Dayı " Lan Dursun sen hala yaşıyo musun amk. Azraille sözleşme mi imzaladın pezevenk. " dedi. Dursun " Çabuk beni takip et " dedi. Hayri Dayı "Benim iblisle işim olmaz." dedi ve koşarak dolaptan zemzem aldı. Dursun'un yanına geldi ve zemzemi Dursun'un suratına dökerek "Çık şu ölmüşüm aciz bedeninden melun şeytan." dedi. Dursun "Lan mal geliyon mu gelmiyon mu ?' dedi Hayri Dayı'yla tenha bir yere geldikten sonra Dursun "Şimdi senin amına koydum" dedi ve Hayri Dayı'ya saldırdı. Ancak bir süre sonra Hayri Dayı Dursun'u dövmeye başladı. Dursun dayanmaya çalışsa da en sonunda bayıldı. Hayri Dayı onu bağlamaya çalışırken bir anda uyanıp onu engellemeye çalıştı. Ancak Hayri Dayı suratına osurunca bayıldı(ölmüş de olabilir). Hayri Dayı baygın iken onu ağaca bağladı.

Hayri Dayı: Bıyıklarım Şekil Önümden ÇekilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin