Hayri Dayı hastaneye gidince bayıldı. Doktorlar Hayri Dayı'ya ne olduğunu anlamaya çalıştılar. En sonunda fark ettiler ki Hayri Dayı köpekbalığının omurgasını bütün olarak yutmuş ve omurga götünden uç vermişti. Hayri Dayı'yı hemen ameliyata aldılar. Operasyon başladı ve Hayri Dayı'nın donunu indirdiler. Yayılan koku yüzünden bi anda bütün doktorlar bayıldı. Hemen hastaneyi boşalttılar ve ameliyata gaz maskeli doktorlar girdi. Ameliyat bitti ve Hayri Dayı uyandı. Doktor yanlarına gelip "Merhabalar Hayri Bey ameliyatınız çok başarılı geçti ama Sen nası bi hayvansın amk senin yüzünden diplomayı yırttım Şırnak'ta ufak bir arazi aldım oraya yerleşecem." dedi. Aradan birkaç ay geçti. Bu süreçte Dursun'un mezarının üstüne boruya bağlı bir umumi tuvalet yaptırdilar. Hayri Dayı ve Rıza Amca bilimle uğraşıyorlardı (iki sigarayı birbirine sürterek yakmaya çalıştılar) ama beceremediler. Hayriye'nin yanına gittiler. Hayriye hadi la bi Tiktok çekelim dedi. Hayriye hemen bir boyun kırma videosu çekti. Hayri Dayı ben de kendime çekecem dedi ve yanlışlıkla Rıza Amca'nın boynunu gerçekten kırdı. Hayri Dayı hemen alternatif tıbba başvurdu ve Rıza Amca'nın boynuna çimento döktü. Bu videodan sonra Hayri Dayı Tiktok'ta meşhur oldu. Hatta bazen onu sokakta görenler " Aaa!! Abi sen j1lg1n_j0juk_hayr1_31 değil misin ?" diyorlardı. Hayri Dayı'nın Tiktok fenomenliği sürüyordu.
O akşam Aleyna ve İlayda adlı iki kadın ormana kamp yapmaya gitmişlerdi. İlayda Aleyna'ya şaka olsun diye yemeğine müshil attı. Aleyna ormanda sıçacak yer aramaya başladı. Ve ormanın ortasında bir şey gördü. Üstünde " Pezevenk Dursun'un Ağzıma Sıçmayan Bir Siz Kaldınız" adlı eseri yazıyordu. Kapıyı açtığında gördü ki burası tuvaletti. Hemen kapıyı kapattı ve sıçmaya başladı. Ancak bir anda iniltiler gelmeye başladı. Belli bir süre sonra yer sarsılmaya başladı. Aleyna korkarak arkadaşının yanına koştu ve eve döndüler. Onlar gittikten sonra sarsıntılar daha da arttı ve Pezevenk Dursun'un Ağzıma Sıçmayan Bir Siz Kaldınız adlı eseri çöktü. Orada bir şey belirdi. Evet bu oydu. DURSUN YAŞIYORDU ( Tabi buna yaşamak denirse ) üstü başı bokla kaplıydı üstelik çok zayıflamıştı. Ayağa kalktı götünden boruyu çıkardı ve eve doğru yürümeye başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayri Dayı: Bıyıklarım Şekil Önümden Çekil
HumorHayri Dayı Dursun Pilavcılık'taki üçüncü yılında karşısına Dursun Pilavcılık'taki gizli bir tarikat ortaya çıkıyor. Acaba Hayri Dayı nasıl maceralar yaşadı ?