Beton Yetmedi

27 1 1
                                    

O günden sonra sadece yediler içtiler sıçtılar ve Hayri Dayı'nın dişiyle taştan yaptığı tavlayla oynadılar. Aylar sonra tavla oynarken zeminin sarsılmaya başladığını hissettiler. Bir anda yerin bir kısmı çöktü ve ordan biri çıktı. Bu Dursun'du (Yine). Dursun ölmemeşti (Şaşırdık mı) Hayri Dayı ve Bahattin'i kaçırmak için aylardır elleriyle 4 kilometrelik bir tünel kazmıştı. Hayri Dayı " Hadi hemen gidelim" diyen Dursun'a " Bekle lan iki dakka şu el bitsin öyle gideriz. " dedi. Beklerken gardiyan geldi. Tüneli görünce üçünü de götürdü ve hepsini ayrı ayrı çelik tabutlara koydu. Sadece işemeleri için çıkarılıyorlardı. Bir gün bir gardiyan hepsini aynı anda çıkardı , onlara hapishanede bir isyan çıkarmaları gerektiğini söyledi. Bu gardiyan Hayriye'ydi ( Çok şükür bu sefer Dursun değil). Hayriye onlar hapishaneye girdikten sonra ÖDCFC'nin içine sızmış yükselmiş ve gardiyan olarak atanmıştı. Bir isyan çıkarıp Hayriye'nin arabasıyla gideceklerdi. İsyan çıkarma görevini Dursun'a verdiler. Dursun iri yarı bir adam buldu ve ona vurdu. Adam arkasını döndü ve tek yumrukta Dursun'un 46 dişini döktü ve bayılttı. Bir anda herkes birbirine vurmaya başladı. İsyanı büyütmek için Hayri Dayı Dursun'u aldı ve gardiyanların birinin kafasına attı. Bahattin Dursun'u aldı ve bu kargaşada kaçıp Hayriye'nin arabasına bindiler. Eve dönünce Rıza Amca'yı aradılar ama evde yoktu. Sonra fark ettiler ki Rıza Amca sokakta kalıyormuş. Çünkü Hayri Dayı hapse girerken Rıza Amca'nın evinin anahtarını da yanında götürmüş. Aylarca görüşmemenin vermiş olduğu özlemle saatlerce konuştular. Bir ara Hayri Dayı , Hayriye ve Rıza Amca kimin arabasının daha güzel olduğunu tartıştılar ancak bir sonuca varamadılar. Bu sorunun cevabını yorumlardaki linkten verin (Cevaplamayanın götüne galvaniz boru girsin)
Bu konuşmadan sonra akıllarına başka bir soru geldi Hıyasettin yoktu. Rıza Amca yaşananları anlattı. Hıyasettin piyangoyu kazanmış ve Rıza Amca'yı terk etmiş. Hayat tekrardan neredeyse normale dönmüştü. Dursun Bahattin'e de bir ev vermiş , o da ekibe katılmıştı. Ancak Hayri Dayı Hıyasettin'i çok özlüyordu ama birkaç gün sonra bunu atlattı. Birgün Hayri Dayı sigara içerken bir ses duydu "Bana bi dal ver bi de kalk bi çay koy ". Hayri Dayı bu sesi tanıyordu arkasını döndü ve karşısında Hıyasettin'i gördü. Koştu ve gözyaşları içinde sarıldı. Hemen istediklerini getirdi. Hıyasettin tüm parayı yemiş , parası bitince de geri dönmüş. Hayri Dayı Hıyasettin'i de bulunca yapacak tek bir şey kalmıştı ÖDCFC'yi yok etmek.  Bunun için yanlarına günde 36 saat ders çalışan çocuğu alıp ÖDCFC'nin lideri cellat36'nın evine gittiler. Hayri Dayı kapıyı kırdı ve içeri etkileyici bir giriş yapmaya çalışıtı. Ancak cellat36 Hayri Dayı'yı fark etti. Bu gören Hayri Dayı ufak bir hareketle kaçmayı denedi ama yapamayınca " Yerler kaymıyo yalnız" dedi. Ama günde 36 saat ders çalışan çocuk sayesinde zamanı büktüler ve Hayri Dayı hemen cellat36'nın telefonunu aldı ve Tiktok'u sildi. Ve ÖDCFC dağıldı. Hayri Dayı mutlulukla
eve gitti uzun bir aradan sonra ilk yayınını açtı. Yayından sonra hemen Hayri Dayı'yı hastaneye kaldırdılar. ( Hediye karşılığı maden suyu şişesine oturdu ). Hayri Dayı yayınlardan kazandığı tüm parayla bir heykelini yaptırdı. Heykelde Hayri Dayı'nın belden üstü vardı ve altta "Beton Yetmedi" yazıyordu. Ve artık hayat eskisine dönmüştü. (Sona bak aq)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayri Dayı: Bıyıklarım Şekil Önümden ÇekilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin