TANIŞMA

819 16 0
                                    

Merhaba. Küçük bir tanışma yapmak istedim. Kendimden ve yazmaya başlayacağım hikayeden bahsetmek istiyorum. Genel olarak bakıldığında birçok hikaye wattpad tarihine adını kazıyacak gibi görünüyor . Bunların içinde olmak elbette herkesin istediği fakat az kişiye nasip olan bir derece. Yazacağım hikaye belki berbat belki mükemmel olacak ama şunu başta söylemeliyim ki hikayem gerçek unsurlu veya çalıntı değil .

Hikayenin ana karakterleri DERİN & ELİZ . inşallah okur ve beğenirsiniz . Kendimden bahsediyim . Adım Zeynep Güngör Eskişehirliyim ve burayı gerçekten çok seviyorum . Ortasona gidiyorum ayrıca biraz inek denilecek tiplerdenim ( ne kadar belli etmesemde ) 5 kişilik bir ailem var abim ablam olmak üzere 3 kardeşiz . Hikayenin kapağındaki kişiler abim : Furkan Burak GÜNGÖR ve kuzenim: İrem TÜRK . İlk başta kapağımda ünlü bir sanatçıyı yada tumblr da çok görülen 2 sevgili resmi koymayı düşünmüştüm . sonra bu bana çok klişe geldi ve böyle bir kapak hazırladım . Umarım beğenmişsinizdir.

Profesyönel olmaksızın 6 örneği olan ciltli kitabım var . Kitap polisiye ve aksiyon içeriyor . Ama bu hikaye tam tersi olacak ve umutla okunacağını düşünüyorum. Şimdiden herşey için teşekkür ederim ...

SAPLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin