0.8

1K 96 63
                                    

"Gerçekten Rose, zorundaydım çünkü yurt dışına benim yüzümden gitmedin biliyorum bu yüzden yalan söylemeye kalkma en büyük hayalinden benim için vazgeçtin sonra YG'de stajerliğe başladın..."

"...yurt dışında okumaktan sonra ki en büyük hayalin idol olmaktı ondan da benim için vazgeçme istedim. O stajyerlik yaptığın 4 yıl çöp olsun istemedim!"
Dedi
"Senin için değerdi"
Dedim güçsüz çıkan sesimle

"Özür dilerim, çok denedim senden vazgeçmeyi her gün unutmaya çalıştım ama ben unutmaya çalıştıkça sana sanki daha da aşık olmaya başlıyordum. İkimizde idol olunca herşey daha da zorlaştı. Biliyorsun sevgili yasağımız var
zat-"
"Umrumda değil"
Dedim

"Rose sadece mutlu olarak yaşamını istiyorum"
Dedi
"Ben mutluluğu seninle öğrenmişken benden sensiz yaşamamı nasıl istersin aptal!"
Dedim, kafasını yukarı kaldırdı.

"Yaptığın tek şey beni kendine daha da aşık etmek sana her geçen gün daha çok aşık oluyorum"
Dedi içeri biri girince ikimiz de o tarafa döndük.

"Yurta dönme vakti gelmiş"
Dedi Lisa ve odadan çıktı. Ben tam odadan çıkacakken jimin bileğimi tutup beni kendine çekmesiyle dudak dudağa geldik.

O beni öperken ben sadece öyle duruyordum. Benden ayrılınca gözlerine baktım. Gözlerinde hüzün vardı. Ellerimi Jimin'in yüzünün iki yanına koyup parmak uçlarıma yükselerek onu öptüm.

Başta şaşırmış olmalı ki sadece durdu sonra da ellerini belime koyarak bana karşılık vermeye başladı. Ayrıldığımız da güldüm.

"Herşey daha zor olacak biliyorsun değil mi ?"
Dedi anlını anlıma yaslarken
"Hiçbirşey umrumda değil artık"
Dedim, Jimin gülüp anlımı öptü. Kalbim aynı 5 yıl önce ki ilk öpüşmemizdeki kadar hızlı atıyordu.

•••••

Herşeyimizi toplamıştık sıra arabaya yerleşmede, umarım şimdi de jimin'le otururum. Arkamda direk jimin vardı. Ben nereye oturursam hemen yanıma oturacaktı.

Ben cam kenarına oturunca jimin'de tam benim yanıma oturucaktı. Lisa ondan önce davranıp yanıma oturdu. Jimin'le göz göze geldik.

Sonra da jimin yüz asarak arka koltuğa Jungkook'un yanına oturdu.
Jimin gidince Lisa bana döndü.
"Bak bu sefer onu yanına otutturmadım."
Dedi gülerek
"Aman ne iyi yaptın"
Dedim göz devirirken

Lisa bana yaklaşıp sessizce konuştu.
"Odada ne konuşuyordunuz ?"
Dedi, sessizce herşeyi ona kısa bir özet geçtim.

"O yüzden siz yan yana oturmak istiyorsunuz"
Dedi Lisa, evet anlamında kafa salladım. Lisa kalkıp jimin'in yanına gitti.

"Jimin, ben Jungkook'la oturmak istiyorum"
Diyince herkes o tarafa döndü. Jimin kalkıp şaşkınca benim yanıma geldi.

Yanıma oturunca ona döndüm. O da bana bakıp sırıttı.
"Ne dedin ona ?"
Dedi
"Boşver"
Dedim, jimin gizlice elimi tuttu.

Bacaklarımın üstüne örttüğüm küçük battaniyeyi ellerimizin üstüne attım kimse görmesin diye, yanımıza bir anda namjoon gelince Jimin'den hızla elimi çektim.

"Su ister misiniz ?"
Dedi, Jimin'de elindeki iki şişe suyu alıp birini bana uzattı. Suyu alıp biraz içtikten sonra kenara koydum.

Ben camdan dışarıyı izlerken jimin olduğu yerde biraz aşağıya inerek kimse görmeden elimi öptü. Gizlice gülüp ona döndüm.

Sessizce 'Yapma' dedim. Gülüp banane anlamında omuzlarını kaldırıp indirdi. Kafamı jimin'in omuzuna koyup yatmaya başladım Jimin'de küçük battaniyetle benim üstümü örttü.

Sonra da aynı yıllar önce olduğu gibi ben uyurken saçlarımı sevmeye başladı. Gizlice saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.

Şuan herşey bana hayal dünyamın bir oyunu gibi geliyor. Korkuyorum bu kadar güzel şey yaşadıktan sonra kötü olaylar olmasından...

Gözlerimi açıp kafasını kafama dayamış ve gözlerini kapatmış jimin'i izlemeye başladım. O hâlâ benim koca bebeğim

~İş Birliği~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin