8.
Μαριος και Νικολας.
Θα σε ξεχάσω (Σαντα Ροζα #4)Μπαίνω στο σπιτι και πετάω τα κλειδιά όπου να ναι.
Παίρνω τον Νικόλα με το ένα χέρι και με το άλλο την σακούλα που μόλις έφερα και πάμε στο διάδρομο.
Αφήνω κάτω τον Νικόλα πρώτο.Με κοίταζε μπερδεμένος με αυτά τα γαλάζια μεγάλα μάτια που έχει.
«Σήμερα ήρθε η μεγάλη μέρα.Εισαι έτοιμος;»τον ρωτάω.Εκείνος σαν γνωστός σχεδόν τρίχρονος απαντάει.
«Όχι»Δεν μαρεσουν αυτά όμως.Αρνητικουητα από την αρχή.
«Μην μου λες τέτοια...»λέω και βγάζω από την σακούλα και τα δυο που πήρα και τα ακουμπάω κάτω.
Μεγάλη ιστορία αλλά με λίγα λόγια στον παιδικό μας είπαν ότι ο Νικολας πρέπει να βγάλει την πάνα και ότι τα αλλά παιδιά την έχουν βγάλει.Τους την είπα βέβαια.Τους είπε ότι είναι η δουλειά τους να καθαρίζουν κωλους και δεν θα έπρεπε να βαριούνται αλλά με αγριοκοιταξαν.
Πράγμα περίεργο επειδή συνέχεια τους τρέχουν τα σάλια τέτοιο μωρό που είμαι...
Και σχεδόν έρχεται το άλλο μωρό τώρα και έτσι θα πρέπει να τελειώνουμε με αυτό το θέμα.Ειπα να προσπαθήσω να το κάνω εγώ αφού η Ειρήνη έχει φουσκώνει και έχει γίνει σαν μπαλόνι.
Σεξι μπαλόνι κατά την άποψη μου.Έχει μεγαλώσει και το στήθος της,χαμός.Αλλα τι το θες.Εγω ο καημένος με το πουλί στο χέρι μένω.
Δεν μπορεί λέει τώρα να σκεφτεί το σεξ.Γενικα κουράζεται πολύ εύκολα και δεν μπορεί να κουνηθεί.
Ο Ξενοφων δηλαδή σε απόλυτη απεργία.Καταλαβαινετε.Και έτσι το έξυπνο μυαλό μου εδώ σκέφτηκε ότι αν κάνω τον Νικόλα να βγάλει την πανα η Ειρήνη θα ξετρελαθεί πιο πολύ μαζί μου (αν αυτό είναι εφικτό δηλαδή) και έτσι θα μου δώσει κάτι το βράδυ.
Οτιδήποτε.Εκεί κατάντησα....
Και έτσι φτάσαμε εδώ.
Πήρα δυο γιογιό επειδή του άρεσαν και τα δυο.Σκύβω για να με βλέπει καλύτερα.
«Γιογιό!Αυτο είναι γιογιό εντάξει;Εγώ κάνουμε τσίσα με το πουλί μας.Που είναι πουλί μας;Για να δω;»ρωτάω για να καταλάβω αν καταλαβαίνει και εκείνος το πιάνει καλά καλά.«Μπράβο.Τωρα κατέβασε το παντελόνι.»λέω και το κάνει.Μετα του βγάζω την πανα και βάζω το γιογιό κοντά του.
«Κατούρα»του λέω και εκείνος δεν κάνει καμία κίνηση.
«Κρατά το πουλί σου προς τα κάτω και άσε τα υγρά να φύγουν από μέσα σου...»προσπαθώ να του εξηγήσω.
YOU ARE READING
"Οι περιπετειες τους..."
RomanceΝομίζετε ότι επειδή τελείωσαν τα βιβλία μου τελείωσαν και οι περιπετειες τους; Όχι βέβαια. Εδώ θα βρείτε σκηνές από όλα τα βιβλία μου με διάφορους πρωταγωνιστες κάθε φορά.Σκηνες που δεν γράφτηκαν στο βιβλίο αλλά δεν σημαίνει ότι δεν έγιναν και ολας...