"Son Youngjae, buku matematik aku."
"Youngjae."
"ERIC SOHN"
Buku itu terus berada di hadapan mata Sunwoo, tak mahu dimarahi lagi. Youngjae tersengih kecil memandang Sunwoo, berharap agar kemarahannya reda. "Kau buat apa dengan buku aku?" soal Sunwoo. "Tengok sendiri."
Sunwoo menyelak halaman buku tersebut, penuh dengan jawapan dan tiada satu pun soalan tidak terjawab, "Kau nak apa sebenarnya ni?" soal Sunwoo, mengetahui niat sebenar Youngjae, "Kau kenal Lee Haenim?"
"AK SAKIT"
Jueun memandang ke belakang, terlihat Sunwoo yang menarik rambutnya yang diikat. "Apa kau nak, hah?" soal Jueun, membetulkan ikatan rambutnya yang kembali longgar. Yerin dan Haenim yang berjalan di hadapan tidak memberi apa-apa ekspresi, sudah terbiasa melihat Sunwoo mendekati Jueun sebegitu. Mereka kawan sejak kecil, atau lebih tepat lagi.... Tom dan Jerry di dunia nyata.
"Aku nak cakap dengan kau sekejap." beritahu Sunwoo. "Tak mahu." balas Jueun, kembali menghadap ke hadapan, sebelum begnya ditarik Sunwoo. "Kau nak cakap apa? Tanya di telefon sajalah!"
Yerin memandang Haenim, "Ayuh, nak tunggu dia habis bergaduh lambat lagi." Haenim mengangguk, "Yah Gong Jueun! Kami pergi dulu!" titip Yerin, mula melangkah dengan Haenim. "Ak TAK YERIN JANGAN TINGGAL AKU—"
"Kawan-kawan kau dah pergi, sekarang kau kena dengar soalan aku." Jueun menggulingkan bola matanya, "Apa?" soalnya. Sunwoo menyiku lengan Youngjae sebelum lelaki itu mula bicara, "Haenim masih single?"
"YAH KIM SUNWOO A SON OF B—"
YOU ARE READING
Calling You ; Sohn Eric
Fanfictionᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ Kebahagiaan Youngjae ternyata tidak hanya di dalam mimpi.