Valami rezeg. Iszonyat idegesítő. Lehet, hogy fel kéne kelni.... Várjunk csak.. Reggel van egyáltalán? Fogós kérdés.
Szóóóóval, az értelmes reggeli gondolataim háromszori átgondolása után döntöttem úgy, hogy kinyitom a szemem. Furcsamód az ágyamban voltam, a saját szobámban, minden jel szerint egyedül. Érdekes, mert emlékeim szerint Zalán mellett aludtam el valahol a második film közepén. Na jó, azt hiszem, nem csináltam semmi hülyeséget. Viszont az az átkozott telefon még mindig rezeg! Egy ásítás kíséretében nyúltam ki érte, a kijelzőn Zalán neve villogott. Sóhajtva nyomtam a zöld ikonra.
-Csipkerózsika, jól aludtál?-szólt bele röhögve. Zseniális érzés, ha korán reggel kiröhögik az embert, tényleg.
-Neked is jó reggelt-morogtam.-Hány óra van?-tettem fel az engem most leginkább érdeklő kérdést, elnyomva egy ásítást.
-Mindjárt 9. Már harmadszorra hívlak.
-Remek-forgattam a szemem. Megkérdezhetem milyen indíttatásból? Mert tudtommal szombat van és mivel október 23-a lesz hétfőn, még ennek a tetejébe őszi szünet is. Miért is vagyok én fent?-értem a gondolatmenet végére.
-Mert a dilis barátod felhívott, hogy megkérdezze, átmehet-e-válaszolta olyan hangsúllyal, hogy tudtam, egy percen belül nevetni fog.
-Oké. Gyere, ha szeretnél-sóhajtottam, majd kinyomtam a hívást. Egy pillanattal később valaki szinte betörte a bejárati ajtót.
-Hé! Hová tűntél?-ordibált Zalán valószínűleg valahol az előszoba környékén. Egy halk morgás kíséretében kimásztam az ágyból (a takaróm is jött velem, mindegy), majd félálomban lebotorkáltam a lépcsőn.
-Te nálad azt jelenti az átjövök, hogy berontok az ajtón?-vontam fel a szemöldököm, és éreztem, hogy szépen lassan felébredek. Főleg akkor, amikor a lépcső tetején az első fokon megbotlottam. Próbáltam a lépcsőkorlátba kapaszkodva felfogni az esést, de így is legalább fél emeletet zuhantam.-Áuuuu-szisszentem fel, minden erőmmel azon voltam, hogy ne bőgjem el magam.
-Hééé, megvagy?-jött oda Zalán, az óbégatást befejezve, majd szép lassan talpra állított.-Nagyon gáz?-nézett rám aggódva.
-Nem vészes. Este mikor mentél el?-kérdeztem, amikor csitult a fájdalom.
-Nem vettem észre, hogy elaludtál, ezért végignéztem a filmet. Egy élmény volt-forgatta a szemét.-Amúgy utána felvittelek, és elmentem. Az ajtót nem zártam be, remélem nem tört rád senki-fejezte be.
-Rajtad kívül egy elefánt sem járt itt-léptem el tőle. Vagyis akartam...
-Hé, és a puszimmal mi lesz?-vonta fel a szemöldökét, majd a derekamat átkarolva magához húzott, és megcsókolt. Én meg azt hiszem, ha nem tart, leborulok a lépcsőről.
-Ez neked puszi?-vigyorogtam rá.-Azt hittem lassítunk.
-Bocs. De túl jó veled ahhoz, hogy visszafogjam magam-vetett rám egy csábos mosolyt. Jesszus, mibe készülök én belemenni.-Szóval, mi van reggelire?
-Na jó. Felkeltesz szombat reggel 9 órakor, leestem miattad lépcsőn, másodszor ütöm be a lábad miattam. És még reggelit kérsz?-vontam fel a szemöldököm.
-Hozzak neked én valamit?-nézett rám. A keze lecsúszott a derekamról, én pedig megtámaszkodtam a lépcsőkorlátban, csak az egészséges lábamra helyezve a súlyomat.
-Aha. Fent van a szobámban a fáslim és a kenőcs a lábamra. Lehoznád?-néztem rá, mire ő csak bólintott. Óvatosan szökdelve mentem el a kanapéig, amikor Zalán visszaért, és lehuppant mellém a fáslit és a kenőcsöt a dohányzóasztalra helyezve.
YOU ARE READING
Gimisek
Romance-Hidd el nekem, meg tudod csinálni-mosolygott rám.-Akkor sem voltál esetlen amikor megismertelek, de azóta még többet erősödtél. Megérdemled, hogy itt legyél. Nyűgözd le azt a zsűrit ott kint-ölelt át, majd..