7.

4.9K 167 6
                                    

Setanje sa ocem me opustilo... Neke oduke sam donijela sinoc i sada cu striktno  drzati njih.

-"Dobro jutro"

Pretrne svako moje culo, a koza se najezi kad ga vidim bez majice kako se proteze i sanjivo trlja oci. Jebeni glas me doveo do  toga da podrhtim. Udahnem necujno, te prodjem pored njega

-" Jutro"

Kazem hladno kao inace. Moram prestati da mastam o njemu.

-"  Jesi se naspavao?"

Pitam sa osmjehom, a on zbunjeno pogleda u mene potom klimne glavom i navuce majicu.

-"Posle dorucka krecemo?"

Pogled mu je sada upucen ka ocu, dok uzima zalogaj hrane.

-" Da mi te je izvuci sa tog posla..."
Tata izdahne

-" Helena ce spakovati tvoje stvari,posto radnici dolaze"

Doda otac

-" Ja cu sam... Uzecu slobodni dan pa cu sve spakivati"

Ovo  iznenadi sve, mislim on ne uzima slobodan dan... Osmijeh mi zatetura jer ce provesti ceo dan kuci, cak ce biti kuci neko vreme. Ako nista bar cu ga gledati. Posle dorucka uputili smo se kuci, nakon cega je otac odvezao prvo  Lava. Idem i pricam o novim odlukama dok zapravo ne mrdam sa mjesta.

-" Hoce li Helena da ti pomogne?"
On se okrene prema meni, a ja pre nego se pogledamo  nevino odgovorim

-" Tata idem sa se vidim sa Vanjom i da kazem Pavlu da dodje sjutra na rucak."

-" Sjutra na rucak?"

Pogledao je u mene i ako pitanje nije bilo namjenjeno meni.

-" Htela je da nas upozna sa Pavom, pa sam ga pozvao na rucak  oko 17H da i ti prisustvujes"

Tata odgovori.

-" Mislim da nema potrebe da sam prisutan tu"

Doda po malo nervozno.

-" Ona je tvoja sestra i treba da upoznas Pavla. Na kraju Helena je tvoja briga"

Klumnuo je glavom i otrcao u stan, ne znam sta je sve ovo znacilo ali definitivno moram da se pretvaram da se nista ne desava sa mnom.
(***)

-" Ljubavi"

Cujem njehov glas te osjetim kako  me grli oko struka. Nakon cega me okrene prema sebi i poljubi moje usne. Nista se ne desava u meni,mrtvo more na svaki njegov pokret i dodir.

-" Kako ti se svidja grad?"

Uzeo me je za ruku.

-" Cekao sam tebe da mi pokazes grad, juce sam iskoristio dan da odmorim"

Kaze veselo ljubeci moju ruku.

-"Sjurta kod mene na rucak oko 17H"

Kazem cisto da napomenem.

-" Hvala ti sto si mi dala drugu sansu"

Nastavili smo hodati, Pavle je prosto  pazljiv momak samo sam nasla najvece gluposti da se naljutim i odem od njega jer ni ujednom trenu nijesam osjetila ono sto osjetim samo jednim Lavovim pogledom

-"Plasim se tvog brata Lava najvise"

-" On ce biti prilicno srecan sto si tu"

Sto ce me videti srecnu pored tebe, sto nece morati da pricao o onome sto se desilo... Zaboravice da ga je sestra napila i naterala na sex koji mu nista nije znacio.

(****)

-" gde si ceo dan i za sta ti sluzi telefon"

Kaze cim se vidi na ulazna vrata poprilicno ljut

-" Gde su roditelji?"

-" Sa kumovima na veceru, zvao sam te 10 puta Helena umro sam od straha!"

Povisio je malo ton.

-"Lave ako nastavis da povisujes ton na mene kao da sam dijete gadno cemo se posvadjati!"

Prosla sam pored njega i  zauzela svoje mjesto u dnevnom boravku.

-" Helena, trazim objasnjenje..."

Zastao je prekrstenih ruku ispred mene.

-" Imam dovoljno godina da znam i bez tebe da brinem o sebi"

Kazem mirnim tonom.

-"Bila sam sa Pavlom i pokazala sam mu grad... Vecerali smo. U ostalim sta ja tebi pricam to nije tvoja stvar."

Brecnem se

-"  Ja sam ti brat dodjavola!"

Prodere se

-" Brat ne jebe sestru!"

Bijesno kazem i ustanem dok me on povuce za ruku,a ja bijesno otrgnem i pritom lupim vratima od sobe najjace.  Tek kad udahnem par puta vazduh sa otvorenog prozora iz sobe shvazim sta sam uradila.  Tvrdoglavo sam izasla iz sobe po casu bode nadajuci se da nije tamo ali naravno da sam ka nesreca koja se sretne pogledom sa njim kad udjem po vodu.

-" Mislio sam da ti se nesto desilo cim mi se ne javljas,majka je rekla da ces biti kuci do 23H."

Nije gledao u mene vec u televizor dok ja sipam hladnu vodu iz frizidera.

-" Imam 25."

Kazem poprilicno smireno.

-" Dok si ziva brinucu za tebe..."

Taj pogled zaustavi rad mog srca. Ali ostanem hladna te samo pridjem pored njega... Imala sam namjeri da kazem "izvini" ali to bi me samo rasplakalo.  Kako udjem u sobu tako cujem i roditelje koji su dosli.

-" Sine je li Helena dosla?"

Pita majaka odmah

-" Jeste, otisla je spavati... idem i ja"

Cujem njegove korake potom zatvaranje vrata. Boze vrati mi pamet!

Moja Jedina Where stories live. Discover now