(***)
-" Dobro jutro"
Kazem pospanim glasom, te zauzmem svoje mjesto za stolom. Lav je pricao na telefon u dvoriste i djelovao je nervozno.
-" Hoces li danas sa mnom do kumova Simovica?"
Majka me ljubazno pita, a ja se sjetim svog plana pa ipak smislim izgovor koji je i tacan.
-" Danas idem da vidim mjesto u jednoh drzavnoj bolnici."
-"Nisi nam to rekla?"
Tata se okrene prema meni.
-" Rekla sam Lavu"
Odmah zavrsim sa njihovim idejama da mi posao ne treba.
-" ako se Lav slozio onda uredu... Danas je mislio da odete i kupute to auto koje silno zelis"
Klimam glavom
-"Svraticu posle posla kod njega"
Taman konacno Lav udje da me spasi od njihovih pitanja.
-"Dobro jutro"
Zadrzi pogled na meni potom sjedne ispred mene i jos jednom me skenira pogledom.
Scene od juce i spremanje Dmitrovog stana mi prodju groz glavu isti tren i izbiju mi osmijeh na lice. Spustila sam pogled ka tanjiru da niko ne primjesti.
-" Kad ces zavrsiti danas Lave, sta hoced za veceru?"
Majka ga njezno pomazi po ruci.
-"Sta god spremis meni odgovara"
Kaze kratko.
-" Normalno kad ti je majka dobra kuvarica"
Pohvalila se ponosno.
-" jeste,malo cu se zadrzati danas imam posla koji de nagomilao ova 2 dana"
Otac se pocne osmjehivati
-" Dovro nam je krenulo da te odvikavamo od posla..."
Lav potvrdjuje, ali i dalje gleda u mene. Alo Lav je trebalo da bude stidljiv i da ne zna nista da zrnama... Zapravo on je nesto sto kad jednom probas zelis svaki dan,zelis sto vise... Mastas o njemu i nikad ne mozes da kazes ne jer tvoje misli jedino su okupirane carima koje izvodi.
-"Kad ce stan biti gotov?"
Pita tata radoznalo, to i mene zanima.
-" Trebalo bi za 4 dana da bude ocisceno sve..."
-"Gledala sam slike i vec sam nasla mjesto dje cu..."
Ja se odmah ukljucim
-"Najbolje da se ti preselis kod njega,Boze Helena hoce covjek privatni zivot dosta je bio sa porodicom. Mozda ce da privede neku"
Lav se osmjehne ovom, a majka popreko pogleda tatu zbog njegovih rijeci
-"Slazem se tata, sad je red da privedem neku..."
Ovo tatu ucini ponosnim,a mene ljutom jer koga ce da privodi?
Lav vidi da me iznervirao pa odmah makne osmijeh sa lica..-" Helena je odlucila da trazi posao, kaze da joj je dosadno da sjedi kuci. Slozio sam se sa tim, a posao joj je 2 ukice od moje zgrade."
-" Odlicno,taman kad je umorna moze nociti kod tebe"
Klimnuo je glavom u znak slaganja.
-" Treba da se preselim kod njega, otvorena smo porodica rekao bi mi kad hoce da privede svoju devojku"
KAMU SEDANG MEMBACA
Moja Jedina
RomansaOna i on dace sve od sebe da se odalje, a sto se vise trude njihova osjecanja postaju veca. Ljubav je takva ona mora izaci na vidjelo kad tad tako je bio slucaj sa njima. Uzalud kriju nesto sto se osjeti u vazduhu. ****** Ko se sjeca price "Tebe m...