Put do Grce bio je predugacak... Prespavala sma vise od pola puta drzeci Lava za ruku dok on vozi. Nasa veza je od priznanja roditeljima postala mnogo bolja... A ja.. Jos uvijek nisam rekla Lavu da sam prestala piti tablete pre i posle. Mislim devojkama je san da do 26-7 dobiju dijete. Ja sam onaj tip devojke koja zeli da bude mlada majka.
-"Helena stigli smo"
Otvorim oci umorno te se protegnem. U poslednjih par dana stalno mi se spava, pospana sam i umorna cak i ako sam prespavala pola dana. Kroz nekih 10 minita smo dobili kljuc od sobe. Prelepe sobe u plavo bijelim nijasama sa pogledom na more.
-" vec vidim divna mjesta na kojim cemo da pravimo razne poze"
Lav me popreko pogleda,ali ja iskuliram.
-" Mislio sam da muskarci vole sex i da im zene ne izlaze u susret... kad ono..."
Podignem obrvu
-"Da nema mojih napada na tebe ti bi samo jednom u mesec dana gospodine"
Brzinski legne preko mene.
-" a je li?"
Nakrivi glavu i onaj savrsen pogled spoji sa mojim. Eto,eto kako sad da pospana ne dobijem zelju da ga zaskocim?
-" Jeste,ja sam od prvog dana tebe terala... A sad sam umorna..."
Blago se skloni sa mene i povuce me u svoj zagrljaj. Nije spavao celu noc i 100%je preumoran.
-"Volis li nocno kupanje?"
Pitam tiho.
-" Volim.."
Odgovori pospano...
-"Naspavaj se,trebace ti energije veceras..."
Kazem saljivo te se smjestim u njegovo narucje da bih zaspem pored njega. Pospanost, povecan spetit za spopadanjem lava, male mucnine...
-" Lavee trudna sam!"
Viknem kao iz topa, a kad shvatim sta sam rekla bilo je kasno jer je on vec uveliko ustao i gledao me rasirenih ociju
-"Sta? kako? MISLIM znam kako... Helena jesi li ozbiljna?"
-"Idem da kupik test,ali istina je da sam planirala... nesto sam cudna zadnjih nedelju dana..."
-"Sta si planirala? Zasto ja ne znam za taj plan?"
Podigao je obrvu
-" Pa ja odlucujem... Ocu bebu,imam 26 godina"
Izadhnuo je.
-" Uredu, oces bebu shvatio sam ali zasto ja ne znam? Je li me zato spopadas par puta dnevno?"
Blago klimnem glavom
-" Znao sam... Nemas ti mira... Ja idem u apoteku,ti tu lezi"
Odmah se vrazim u krevet, a on se za manje od 10 minuta vrati sa dva testa.
-" Sledeci put kad budes planirala drugo dete obavjesti me da i ja znam da cu postati otac na vreme"
-" Evo znas na vreme... Saznao si kad i ja..."
Odradila sam test, cekala 5 minuta dok on nervozno hoda gore dolje.
-"Upravu je otac sa tobom nista nema po plani ti sve radis kako ti oces"
Ovo me nasmije.
-" A ti na sve pristajes..."
Dopunim njegove rijeci.
-" To zato sto te volim... Sta kaze vise taj test?"
-" Dvije... dvije..."
Vrisnem i oba testa mu pokazem.-" Boze nisam planirala tako brzo bebu, sad imam tremu"
Lav prsne u smijeh i odlozi test sa strane.
-" Bices mama... ja cu biti tata..."
Kratko zakljuci te kad svari tu informaciju njezno poljubi moje usne.
-"Moramo planirati svadbu pre nego ti stomak poraste..."
Podignem obrve.
-"Prvo me pitaj zelim li svadbu..."
-"Cim me spopadas da bi napravila bebu bez mog znanja znaci da zelis i da ja budem tata... sto dalje znaci da zelis da budes moja zena"
zastao je te pogledao u mene...
-"Zelis li biti moja zena?"
Pita smirenim glasom pazljivo..
-"Zelim..."
Kazem kratko,a on iz dzepa izvadi prsten... kao da je mene pitao koji cu.
-"Znaci da?"
Pita jos jedno.
-" Da,naravno..."
Vrisnem i snazno ga zagrlim... On ocigledno nema tremu kad kazes svadba, vjeridba, postaces tata... on djeluje kao spremna na sve ovo.
-" Hteo sam da te zaprosim na drugi nacin, ali da tobom su planovi suvisni"
Njezno poljubi moje usne
-" Bicu uz tebe i nema cega da se plasis..."
-"Lave ti si stvarno najdivniji covek na ovom svetu"
-"Ti si najdivnija zena na svetu Helena..."
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
To je to, nadam se da vam se dopala ova prica opustenija je i nekako nisam htela da komplikujem... ❤
YOU ARE READING
Moja Jedina
RomanceOna i on dace sve od sebe da se odalje, a sto se vise trude njihova osjecanja postaju veca. Ljubav je takva ona mora izaci na vidjelo kad tad tako je bio slucaj sa njima. Uzalud kriju nesto sto se osjeti u vazduhu. ****** Ko se sjeca price "Tebe m...