2

16 3 25
                                    

Arabadan indim ve arka koltukta oturan ballarımın kemerlerini çözüp indirdim. 

Her zaman olduğu gibi yine biri bir elimi biri bir elimi tuttu ve can ile birlikte konak kapısından içeriye girdik. nilayların konağı bizim konak kadar olmasa da yine de büyüktü. 

Efe önde biz arkada yürürken avludaki koltuklarda oturan nilay'la göz göze geldik. Abimler beni fark etmemişlerdi. 

nilay ilk önce kendine minik bir tokat attı. gözlerini defalarca açıp kapattı. Nilay olayların etkisinden çıkamayınca bir el atma gereği duydum. '' ne o Nilay 6 yılda unuttun mu beni?'' Nilay koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı. ''geldin mi çok özledim seni neden gittin ki?''  sarılmamız bitince Nilay bu konuları sonra konuşacağız der gibi bir bakış attım. 

Uzaktan bizi izleyen abime baktım ve '' Abimmm'' dedim kollarını açtı ve o da herkes gibi bana sıkıca sarıldı. Sude ablayla da sarıldıktan sonra ayrıldık ve muhabbet etmeye başladık. 

''eee  anlat bakalım mahşerin beş tatlısı ile hala görüşüyor musunuz?'' kafasını olumsuz anlamda salladı. ''sen gittikten sonra ela  ankaraya gitti. can ağa olduğu için işi çok. ben evleniyorum düğün koşuşturmaları falan. Batu zaten hemen fransaya gitti geçen yıl geri döndü ve şuan ağa hem de baş ağa yani bakarsan mahşerin beş tatlısının hepsi yönlerini değiştirdi. '' hepsinin telefon numarası var mı sende?'' kafasını salladı ve telefonunu çıkardı.

numaraların hepsini telefonuma kaydettim ve whatsapp tan bir grup kurdum.

Zeynep 'Mahşerin Altı tatlısı' grubunu kurdu.

Zeynep, Nilay kişisini ekledi.

Zeynep; Can, Ela kişilerini ekledi.

Zeynep: Zeynep sahalara geri döndü!

Can: Hadi canım 

Nilay: hoş geldin kara bela

Can: Biri batuyu da eklesin.

Dehşetle gözlerimi büyüttüm. olmaz! ben yüzleşmek için hazır değilim!

Zeynep: Eklemeyin. 

Ela: Neden kız?

Zeynep: Her şeyi anlatacağım neden gittiğimi çocuklarımı her şeyi?

Can: ÇOCUKLAR MI?

Zeynep: her şeyi anlatacağım. Ama düğünden sonra şuan mardin'de kimsenin benim geri döndüğümü bilmemesi lazım

Mesaj uygulamasından çıktım. Bir saatimiz vardı. "Nilay biz gidelim. Sen de yorgunsundur. Dinlen düğüne 3 gün kaldı. " Nilay ile tekrar sarıldıktan sonra zar zor efe'yi de alıp bizim konağa geri döndük. Düğüne 3 gün vardı. Konakta koşuşturmanın ortasından kaçıp üstümü değiştirdim. Rahat olmak için bir etek ve bir tişört giyip ışıl ve anıl'ın üstünü değiştirdim. " anne çok uykumuz var bizim" ışılın anlını öptüm. ikisini de yatırıp odadan çıktım.

Annemin yanına gittiğimde uzun uzun dalmış düşünüyordu. "annem ikimize de şöyle bol köpüklü birer kahve yapayım da özlem giderelim"

Koşarak mutfağa girdim. "Ayşe teyzeee" beni gören ayşe teyze zılgıt çekti ve bana sarıldı. "lililililililili oyyy benim gülüm gelmiş" sarılma faslı bitince annem ve ikimize kahve yaptım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PerestişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin