Bölüm -34- Balayı -FİNAL-

201 10 3
                                    




FİNAL



34. BÖLÜM




Ali Ayşe'yi, Ayşe Ali'yi sevmişti. Nihayetinde artık evli bir çiftlerdi.

Büyük hayallerine kavuşmuşlardı. Düğünden 3 gün sonra BALAYINA Antalya'ya gittiler.

Balayında ilk günleri çok güzel geçiyordu.

İlk günü otelde ki odalarında geçirmeye karar verdiler.

Ayşe: Aşkım burası çok güzel ya.

Ali: Senin kadar olmasada güzel.

Ayşe: Yaaaa. Keşke hep burada kalsak.

Ali: Sen ne kadar istersen kalırız burada.
Hem daha bu bir şey değil, sadece balayı. Biz seninle çok çok güzel ve mutlu bir hayat yaşayacağız.

Ayşe: Ben seninle evlenirken zengin olman hiç umrumda değildi bunu sende biliyorsun. Sen kendini değiştirdin, hem içi hem dışı güzel bir adam oldun. Benim beyaz arabalı prensim oldun.

Ali: Aslında ben hep böyleydim ama tahmin edersinki zengin olmanın, istediğin her şeyi almanın, yapabilmenin verdiği şımarıklık biraz egolu davranmama neden oluyordu.

Ayşe: Anlıyorum sevgilim. Zaten bundan sonra birbirimizi en iyi anlayanda biz olacağız.

Ali: Eee bugün ne yapalım?

Ayşe: Ne yapalım?

Ali: Sen ne istersen.

Ayşe: Eğer sende benim gibi yol yorgunuysan bugünü odamızda geçirelim.

Ali: Aynen, bugün dinlenelim. Nasıl olsa bayağı buradayız.

Ali ile Ayşe balayının ilk günü odalarında film izlediler. Laptoptan oyun oynadılar, düğün fotoğraflarına ve videolarına bakıp güldüler.

Akşam yemeği için Ali Ayşe'ye özel bir menü hazırlatmıştı.

Ayrıca yemeği otelin en üst katındaki denizi direk gören terasa hazırlatmıştı.

Ayşe'den güzel bir kıyafet giymesini istedi. Kendisi de uğurlu beyaz
takımını giydi.

Ayşe: Ben hazırım.

Ali: Bende.

Ayşe: Ayyy Sevgilim çok yakışıklı olmuşsun.

Ali: Teşekkürler hanımefendi siz de çok güzel olmuşsunuz.

Ayşe: Hmmm. Beyefendi sürpriziniz nedir?

Ali Ayşe'yi SeviyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin