✗ 2.Bölüm için ufacık kesitler... ~ ♥ ✗

501 35 26
                                    

“Gidemem artık oraya” dediğim yere yeniden gittim.         

-Cemal Süreya.-

//

"Siz haklıydınız hocam.."dedim Haldun hoca merak ve beklenti ile bana bakarken. İçimden haklı olmadığı ile ilgili binbir düşünceler geçirmeme rağmen,sonunda gerçeği söylerken bulmuştum kendimi. Haklıydı. Şiir kitapları... gerçekten sihirliydi...

//

Meral Teyze'nin kafesinde,yine ve yine her zamanki oturduğum köşeye geçerken ilk defa içim içimi bu kadar yiyiyordu. Nasıl olur da kiraz ağacı çocuğuma tam ulaşmak için plan yapmışken, birden bu planım rezillikle sonuçlanabilirdi? Gerçekten bu mantık işi miydi? Ah~ ...

//

Gözlerim yine biricik kiraz ağacı çocuğumun oturduğu ağacın altına doğru istemsizce kayarken gerilmiştim. Karşımda bana bakan ve hakkında hiçbir şey bilmediğim bu yabancı, benden bir cevap vermemi beklerken bundan daha kötü bir şey olabilir miydi emin değildim. Son bir kez derin bir nefes alıp gözlerimi önüme doğru çekerken kafamın allak bullak olmasına bir anlam yükleyemiyordum. Aceleyle başımı sağa sola sallarken,karşımda oturan yabancı hala bana cevap beklediğini belirten bir mırıldanma göndermişti bile. Başımı kaldırıp gözlerimi onunkilerle buluşturduğumda gözlerinden bir pırıltının geçtiğine yemin edebilirdim. Hadi ama... Bu da asla gerçekleşmeyecek aşklar durağına bir bilet miydi? 

//

Adımlarım istemsizce oraya doğru yönleniyorken kimin kime esir olduğunu çözememiştim. Ben mi ayaklarıma itaat ediyordum,ayaklarım mı beni itaati altına almıştı iyice karışmıştı. Gergin adımlarla ilerlemeye devam ederken kafeden de gayet net bir biçimde gördüğüm siyah kitap, varlığını çimenlerin üstünde tamamen belli etmişti. Küt küt atan kalbimi ve merak duygumu saymazsak -ki birde şuradan bir yerden kiraz çocuğumun çıkma korkusu vardı- gayet iyi sayılırdım. Adımlarımı biraz daha büyük atarak tam yerdeki siyah kapaklı defterin önünde durdum. Yerde ters bir biçimde dururken, bunun günlük mü yoksa herhangi bir kitap mı olduğunu merak etmeye çoktan başlamıştım.  Usulca yere eğilip defteri elime aldığım sırada,kalbim özgürlüğünü ilan etmişçesine çoktan hızını arttırmıştı. Allah aşkına,şimdi heyecandan ölecektim! Yavaşça elimdeki kitabın kapağını düz çevirirken,üstündeki noktalar "bunlar da ne şimdi?"dememe sebep oluyordu. Anlamsızca kitabın kapağına gözlerimi yaklaştırıp noktalar ile ne yazıldığını okumaya çalışırken, tam da korktuğum şey başıma gelmiş oldu.

"İşte,yine karşılaştık.."

ve elimdeki kitap, tıpkı az önce aldığım yerden, çimenlerin üstüne geri yuvarlanıverdi...

...

[Merhaba~~ ♥ 2.bölümü şu an paylaşsam, büyük ihtimalle okuyacak kimse olmayacaktı. Bu yüzden bende 1.bölüm için yaptığım gibi sizler için 2.bölümden de ufak ufak kesitleri sizlerle buluşturmaya karar verdim. Umarım bunları severek okur,2.bölümü heyecan ve merakla beklersiniz. Mutlu kalın! ♥]

Ufak bir rica: Son 1 hafta içinde tanımadığım bir çok kişiyi tanıma ve konuşup samimi olma fırsatım oldu. Her birine destekleri ve birbirinden güzel yorumları için minnettarım♥ fakat lütfen yorum yaparken de,bölüm için oy verirken de bir başkasının baskısı altındaymış gibi davranmayın. Lütfen kendiniz olun! Birilerinin arkasında olup,daima onun sayesindeymiş gibi iyi bir havada iken,iyi ve güzel yerlere gelmek istemiyorum çünkü. Eğer gerçekten başarılı olacaksam bunu kendim başarmalıyım,değil mi?^^ Teşekkürler~~ ♥ (ve iyi geceler..*-*)

Kitap asıl @rabisis için olsa da,bana hep destek olan @angelgirlandboy için de kocaman sevgilerle♥~ 

Kiraz Ağacı | ['17 itibari ile devam edecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin