✗ 1.Bölüme Doğru Adım Adım ~ ♥ ✗

1.1K 45 23
                                    

"İnsan en çok da avucunun tam ortasına düşen kiraz ağacının yapraklarını seviyor galiba..." dedim gülerek kafenin camından dışarı bakarken. Yine oradaydı. Karşıdaki kiraz ağacının hemen altında. Onu ilk gördüğümde hissettiğim duyguların yeniden kalbimde canlandığını hissettim. Bu...garipti. Tanımadığım birini her görüşümde,kalbimin bu kadar teklemesi bir hayli garipti...

"Gökçe?"dedi Selin merakla. "İyi misin?"

İyi miydim değil miydim,bunu bende bilmiyordum ama sanırım bu tanımadığım yabancıya fena halde tutulmuştum...

...

//

Hergün aynı kafede,aynı saatte hiç tanımadığım bir yabancıyı izlemek... Bunun pek de normal olmadığının elbette bende farkındaydım. Ama sanki içimde,derinlerde bir yerde bu yabancıyı tanımam gerektiğine dair hisler taşıyordum ve bu hisler son birkaç gündür bende fena halde kendini belli etmeye başlamıştı. Bu hisler... herkesin bahsettiği aşk kavramının içine giriyor olabilir miydi? Henüz emin değildim...

...

//

Günler günleri,haftalar haftaları beraberinde getirirken bu defa ondan önce gidip oturdum onun kiraz ağacının altına. Uzun zamandır onda fark ettiğim bir şey varsa bu, kitap okumayı gerçekten çok seviyor oluşu olurdu galiba. Kitap okumaktan olabildiğince uzakta kalan ben,şimdi elimde oldukça kalın bir kitap ile tam ağacın dibinde oturmuş heyecanla onu bekliyordum. Kitap ne kadar kalın olursa o kadar iyiydi. Bu kitapları çok seviyormuşum gibi görünecek ve onunla konuşma şansım birkaç kat daha artmış olacaktı. Sonunda nihayet karşıdan gördüm onu. Kalbim yine deli gibi atarken,ellerim heyecandan terlemiş,boğazımda kocaman yumrular oluşmaya başlamıştı bile. Beynim sürekli bana kurulu bir alarm gibi aynı şeyleri tekrarladı...

"Birazdan tam yanında,birazcık arkanda oturuyor olacak ve siz öyle ya da böyle tanışmış olacaksınız..."

Ne yazık ki hiçbir şey istediğim gibi gitmedi...

...

[Merhaba! Bu sizin için yazdığım ilk yazı oluyor,değil mi? Bu gerçekten heyecan verici heheh♥ Az önce arkadaşlarımın zoruyla paylaşmak zorunda olduğum 1.bölümden kesitleri okudunuz. Beğendiniz mi? Ben güzel olduğundan hala çok emin değilim. Neyse. Imm.. Kısa kesiyorum ve en en en kısa zamanda 1.bölümün geleceğini ümit ederek notumu sonlandırıyorum. Mutlu kalın!♥]

Kiraz Ağacı | ['17 itibari ile devam edecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin