F8

246 27 4
                                    

"Pusat jagaan kanak kanak baru dibuka dekat sana. Omma tak dapat pergi so hyung la kena ganti. Pusat itu untuk kanak kanak umur bawah 5 tahun. 1 week hyung kena duduk sana" jelas Yoongi kepada adik angkatnya.

"Ouh..tapi asal buka pusat jagaan dekat New Zealand pulak? Selalu omma buka dekat dekat sini je" kata Jimin sambil menikmati makanan yang baru sampai.

"Entah..bukan kau tak tahu omma tu. Diakan suka budak kecik. Banyak tempat omma bukak cawangan. Dekat seoul ni je ada 6. Baru seoul..yang lain. Banyak lagi" jarang eh dengar Yoongi bebel.

"Omma tu nak main dengan budak budak la tu..anak dia kan dah tua" kata Taehyung selamba. Yoongi mnghadiahkan jelingan maut pada Taehyung.





Yoongi memasuki bilik hotel yang dtempah oleh ibunya. Permandangan negara New Zealand ini terbentang apabila tirai itu dibuka oleh Yoongi.

"Cantik.." gumam Yoongi.

"Esok nak kena pergi pusat jagaan. Ramai budak budak yang kena jumpa." sambung Yoongi dan baring diatas katil bersize king itu. Perlahan lahan Yoongi mula memasuki ruang mimpi.

KEESOKKANNYA

"Hyumin-ah~jom kita pergi jumpa noona cantik..Mama nak pergi kerja.Harini auntie Soo tak boleh hantar Min harini. " Hyuna mendukung anaknya yang telah disiapkan olehnya tadi. Setelah kunci pintu rumah , Hyuna meletakkan Hyumin di kerusi khas untuk bayi disebelah kerusi pemandu.

Bangunan yang tidak terlalu besar dimasukinya. Bangunan ini baru dibina pada tahun lepas. Pusat jagaan ini lebih dekat dengan tempat kerja dia dan Soohyun jadi dia pindahkan Hyumin ke pusat jagaan ini.

Senang untuk mereka mengambil Hyumin nanti jika mereka ada kecemasan.

"Hye..Im Mieya." seorang gadis berumur lingkungan 20 tahun menegur Hyuna yang baru memasuki bangunan yang dipenuhi kanak kanak itu.

"Hye.." balas Hyuna kepada gadis bernama Mieya itu.

"You work here?" tanya Hyuna lagi. Mieya mngangguk.

"Your son?" tnya Mieya.

"Ya..Hyumin~" Hyuna cuba membangunkan anaknya yng tertidur itu. Dicucuk cucuk pipi montel bayi itu.

"Korean?" tnya Mieya. Hyuna mengangguk.

"Saya pun.." terkejut Hyuna apabila gadis itu berbicara dalam bahasa negaranya.

"Terkejut saya..urm..sebenarnya saya dah lambat. Saya nak hantar Hyumin je ni" kata Hyuna.

"Bagi dekat Mieya. Unnie ambil Hyumin pukul berapa?" tnya Mieya setelah Hyuna memberikan Hyumin kepadanya.

"Habis kerja ni. Pukul 5 or kawan saya yang datang ambil."balas Hyuna.

" Ouh..klau ambil Hyumin awal dapatlah unnie berjumpa dengan anak pengerusi pusat ini."jelas Mieya dan menyelesakan Hyumin di dukungannya.

"Ouh..tak sempatlah Mieya. And nak jaga Hyumin ni tak susah tau. Sebab dia asyik tidur je. Dia bangun pun untuk makan or minum je. Unnie pergi dulu. Bye hyumin~" terus Hyuna meninggalkan Mieya bersama Hyumin












Sorry kalau tak paham apa yang El cuba nak sampaikan ni..tapi nak buat macam mana El pun tak mood time tulis chap ni😭😭 Miannn

ForGot You •Min Yoongi• _COMPLETED_Where stories live. Discover now