Beğenmeyi unutmayın papatyalarım🌼
🌿
Belimde rahat bir yer edinen elin sahibi "Yeter mi?" diye sordu dudaklarını kulağıma yaklaştırarak.
Tenime dokunan nefesi beni yakarken bunun nedenini düşünmeye başladım.
İlk defa karşı cinsle bu kadar yakın bir temasta olduğum için olmalıydı.
Bir cevap beklercesine sıktı belimi.
"Ş-şey.... Altı... Altı tane daha lazım"
Soluklandığını hissettiğimde nefesimi tuttum ve bekledim."Hmm" kulağıma gelen sesiyle kalbim teklerken onun göğüsünün sırtıma sürtmesiyle ellerimi tezgahın kenarlarına dayadım.
Her an düşebilirdim.
"Buyurun küçük hanım"
Uzattığı bardakları sesim çıkmadan aldım ve tepsiye koydum. İşi bittikten sonra geri çekilerek benimde dönmeme izin verdi.
Kim bilir beyaz tenimde kızarık yanaklarım nasıl belli oluyordu?
"Şey... Ben teşekkür ederim Hızır abi"
İlk döndüğümdeki güler yüzü aniden düştü ve kaşları çatıldı.
Ağzından bir şey mırıldanıp arkasına bakmadan mutfaktan çıktı.
Ne olmuştu şimdi?
Dengesiz herhalde.
Omuz silkip tepsiyi elime aldım ve bahçeye ilerledim.
Kızlar bana ondan sonrasında yardım edip oturmamaı sağladılar.
Eğlenceli sohbetlerimizle saati 4 yapmıştık.
Ben karşımda oturan Azize teyzemle sohbet ederken bir anda Zeliş teyzemin sesi duyuldu .
"Nuh diyor peygamber demiyor kız, bu çocuk"
Azize teyzem Zeliş'ime bakıp "Kim gı?" diye sordu.
"Hızır, evlen artık oğlum yaşın geldi diyom 'yok' diyor e bende torun sahibi olmak istiyorum. Napcam bilmiyorum" diye sızlanan Zeliha teyzeme baktım.
E adam istemiyorsa zorlamayın.
Çıkar bir gün onunda kısmeti karşısınıa."Aslında benim aklımda biri var ama..."
Aniden başımı kaldırıp Zeliş teyzeme baktığımda düşündüğü kişinin kim olduğunu tahmin etmeye çalıştım.
İçimde bir şeyler fokur fokur kaynıyor gibiydi. Kendimi bir anda Hızır'ın yanında başka bir kadını düşünürken buldum ve fark etmeden tırnaklarımı etime sapladım.
"Anam gelin gelincede 'keşke oğlum evlenmeseydi' dersin.
Sus otur götün'ün üstüne" Azize teyzem noktayı koyup bana döndü."Kız Nano," bana göz kırpıp " Sen ne zaman evlencen?"
Tebessüm ederek cevap verdim ona
"Vallah Azize teyze şimdiki evlilikler 3 yıl sevgili, 4 günde evlilikten sonra mahkeme salonunda bitiyor. O yüzden ben halimden menunum""Aferim benim prensesime. Bekarlık sultanlıktır ablam" diyen Mevsim ablaya güldüm.
Konu böyle devam gitmişti ve güzel bir gün daha sona ermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEGANE
Romance... "O gözlerin değmesin başkalarına. Birisine bakacaksan bana bak." Yutkundum Yutkundum ve birdaha yutkundum "Sende bakma" bir anda çıktı ağzımdan bu kelimeler. Hızır'ın dudaklarında oluşan hafif bir hareketlilik benim kalbime nasıl dokunuyordu...