Capitolul 1 - Bună, sunt Tony.

80 16 17
                                    

- Bună, sunt Tony și vând petrol.

- Bună, Tony. Îmi răspund nebunii în cor.

Le arunc un zâmbet casnicelor din partea dreaptă a cercului și chicotesc ca nebunele. Ce găinușe!

- Tony, dependența! De câte ori să-ți spun! îmi răspunde nervos Troy.

Troy e un tip negru, nu am probleme cu etichetele, sunt direct. Revenim. E masiv, aș putea spune, dar cam atât. E un fricos și jumătate. Nu-i merge să se impună.

- Bună, sunt Tony și sunt dependent de ketamină. Key. Special K. Mulțumit? îl iau in glumă și fierbe ca o butelie.

Mor de entuziasm când îl văd așa. Puicuțele lesină la concursurile de masculinitate. Nu mă dau înapoi de la ele.

- Bună, Tony! răspund oile mele.

- Cum ai dezvoltat această dependență? mă întreabă Troy serios.

- Din plăcere și plictiseală. Răspund rapid și le fac cu ochiul divelor din dreapta.

Casnice, frumoase, antrenate. Da, am spus antrenate. Îți dai seama că vorbim de grădinări, băiatul cu piscină, cel cu pilates. Se găsesc.

- Cum ți-a înrăutățit dependența viața? continuă pe același ton.

- M-au prins, răspund la fel de repede și zâmbesc vinovat.

E cel mai bun zâmbet al meu.

- Tony, nu respecți regulile! mă ceartă ursulețul de ciocolată. Nu promovăm consumul de droguri, aici ne vindecăm!

Tonul răstit al lui Troy mă face să mustăcesc și le mai arunc câteva ochiade mămicilor. Sunt mămici, sunt sigur. Ador mămicile. Sunt suculent de gustoase.

Glumesc, ador orice femeie care arată bine și este în călduri.

- Bine, Troy! îi spun după micul meu moment de tăcere în timp ce am vrut să par că mă gândesc asupra faptei. Drogurile îmi strică reputația de mogul al petrolului. Arabilor nu le plac drogații, continui pe un ton teatral de trist.

Îmi dau ochii peste cap. De-ar știi el că cele mai bune petreceri sunt date de arabi.

- Treci la locul tău, data viitoare să te pregătești mai bine.

Își ia privirea de la mine și eu tot vreau să prind o bunăciune din gășculița de mămici.

- Cine dorește să fie următorul?

- Cred că ar fi mai lejer pentru noi să discutăm la un pahar ceva, zic și eu.

Mă bag peste Troy cât ai zice pește. Își duce mâinile la față și se freacă precum un nebun.

- Tony, o abatere mai ai. După te privește! Nu vorbim despre alte posibile dependențe la o întâlnire pentru dependenții anonimi.

Nici nu mă interesează ce spune, toată atenția mea este la sânii din dreapta. Cum tresar ei în bluzele alea minuscule de mătase. Un deliciu! Mă ling pe buze ca un copil când vede înghețata. Dumnezeule!

- Vanessa, te rog! îl aud pe Troy vorbind iar.

Ce să crezi una dintre mămici se ridică. Stai cuminte, Tony Jr., nu te agita. Mulatra se ridică. Și mersul ei de felină cu coada pe sus mă termină. Să te apuc de tocurile alea cui! Îmi vine să-mi bag pumnul în gură de poftă.

Big SALE - vând petrolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum