Capitolul 7 - Duchess Gloria

26 4 39
                                    

         Nu! Nu! Nu! mă smiorcăi în minte. Cu ce am greșit de am ajuns în situația asta? Dacă n-aș fi un bărbat în toată firea, m-aș fi tăvălit pe jos și aș fi dat din mâini și picioare. Dar nu, nu am cum sa fac asta. Așa că singura soluție e să mă întorc spre sursa viitoarei explozii și să o înfrunt ca un mascul feroce. Testosteron!!! 

         — În carne și oase, îi răspund zâmbind.

         Numai eu știu ce tocmai am declanșat, speram ca după show-ul de ieri să nu mai am de-a face cu posesoarea de craci. Idiotule, nu te mai holba! îmi urlu în gând.

         — Ce căutați aici?! se răstește la mine cu o voce scăpată din iad.

         O privesc pe spălăcită din cap până în picioare și tot ce găsesc la ea este o simplitate necaracteristică mie. Unde e sexul frumos? Unde e zeița din ea? Telefonul îmi sună de zor în buzunar și situația se tensionează cu fiecare secundă care trece.

         — Am pierderi de memorie. Nu știu cum am ajuns aici, o scald repede și îmi afișez privirea de inocent. Am leșinat, totul este în ceață. Am fost răpit?

         Gura i se deschide în încercarea de a bolborosi vrute și nevrute. Își netezește părul cu ambele mâini și îl dă după urechi. Iritarea din privirea ei ucigașă mă face să vreau să dispar din apartamentul groazei.

         — Sunteți incredibil! se răstește într-un final.

         — Știu, mi se spune des, i-o tai fără să vreau.

         — Sunteți un pervers!

         — Nici asta nu e nouă, plusez rapid în schimbul de replici.

         — ... un afemeiat notoriu...

         — O iau ca pe un compliment, răspund cu zâmbetul meu caracteristic.

         Ridic un deget în aer și îi fac semn să tacă, rămâne ațintită cu privirea asupra mea. Uimirea îi ajunge la cote alarmante, dar situația o copleșește. Îmi scot telefonul ce nu se oprește din sunat și răspund

         — Ieșiți afară! Acum! tonul ei impunător mă face să râd.

         — Încerc să vorbesc la telefon, îi spun atingându-i buzele cu degetul ridicat în încercarea de a o opri din vorbit. Da, Marshall, imediat...

         — Ieși afară, nemernic libidinos!

         Îi închid telefonul în nas lui Marshall și îmi îndrept atenția către mica primată din fața mea. Părul ciufulit și fața obosită mă amuză până la culmile fericirii absolute.

         — Drăguță, e o plăcere să îți ascult înșiruirea de cuvinte. Dar spune-mi ceva nou, majoritatea au fost spuse de minim o sută de ori. Părinții tăi nu te-au învățat că nu e frumos să întrerupi adulții când vorbesc la telefon?

         — Părinții ne-au învățat să ne purtăm frumos doar cu cine merită, Domnule Urlete-n-pat!

         — Touche! scap printre buze, iar făptura sălbatică dă să explodeze. Dar să știți, doamna doctor, sora dumneavoastră are câteva fetișuri destul de bizare în...

         Nu apuc să îmi continui replica pentru că mă trezesc împins pe hol și pantofii îmi aterizează fix în cap. Mă întorc cu chef de scandal, dar lemnul ușii se uită sarcastic la mine. Iau liftul și mă îndrept spre Marshall care mă așteaptă lângă mașină.

Big SALE - vând petrolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum