Vai, mamă!
Savannah. Savannah. Saaaavaaaaannaaaah!
A venit Savannah. Frumusețea mea de iapa e mai delicioasă decât bomboanele belgiene. O admir cum coboară din transportor cu mersul ei nobil. Perla neagră olandeză sau Frizian Belgian Black cum mai este numită. Îi admir frumusețea fără cusur și rămân fascinat de negrul pur.
— Tommy, îți mulțumesc enorm că ai avut grijă de ea pe drum.
Îl salut din mers pe șofer și mă îndrept spre frumusețea mea. Gata, mi-am găsit vedeta. O mângâi pe spate și îi simt blana fină, e lucioasă precum o apă întunecată. M-am îndrăgostit de ea iremediabil.
— Promit că revin, trebuie să mă întâlnesc cu un ursuleț mic și negru.
Îi ciufulesc coama și mă uit la tot calmul ce îl inspiră. Predau hamurile unei fete de prin zonă și o leșin brusc dintr-o clipire din ochi în stilul meu.
— Mersi, Dulceață mică! îi spun cu buzele țuguiate.
Păcat că nu am timp să o tachinez puțin. Doamne, mie îmi plac toate femeile! Ăsta e blestemul meu!
— Tony, iar aberezi! îmi spun pe un ton serios și scăzut în timp ce îmi scot telefonul din buzunar. Marshall, sunt în față!
Îmi plac discuțiile mele cu Marshall, vorbesc numai eu. A fost martor la toate peripețiile din viața mea, dacă o să vreau vreodată o bibliografie, o să-l rog să mi-o scrie. Abia aștept să ajung la întâlnire, o să mă așez între puicuțele din grup și o să le vrăjesc. Sper să nu mai vină și Vanessa-Voce-De-Capră. Jur că mi-ar muri toate fanteziile.
Îmi scutur capul să mi-o alung din gânduri și deschid portiera mașinii ce tocmai a oprit în fața mea.
— Marshall, du-mă știi tu unde.
— Desigur, domnule Hunt! îmi răspunde sigur pe el.
Asta a fost toată discuția. Nici nu am nevoie de mai mult din partea lui. Nici nu-mi pasă ce părere are despre mine, tot ce știu este că sunt superb și ce îmi pun în minte se întâmplă, mai ales în privința femeilor.
Mașina oprește în fața centrului și cobor fără alte cuvinte. Merg cu nerăbdare pe holurile lungi până ajung în fața săli. Știu că am întârziat deja, așa că îmi fac intrare în forță, nu bat la ușă, doar intru. Troy va fi cu adevărat deranjat.
— Bună ziua, doamnelor, domnilor! Le fac cu ochiul între timp găinușelor preferate, bărbații deja mă urăsc.
— Tony, ce mă fac cu tine? mă întreabă donjenitor Troy. Drumul spre vindecare înseamnă să respecți anumite reguli pe care le tot încalci.
— Troy, sunt ca și vindecat, îi răspund în timp ce mă așez chiar între femeiuștele în călduri.
Presimt bătăi între ele. Râd în timp ce ma așez pe scaunul Vanessei, bine că azi nu a venit. Troy îmi aruncă o privire serioasă, dar eu îl ignor cu stil și clasă.
— Cine dorește să ne împărtășească astăzi?
Nici eu și nici mamicile dive nu suntem dispuși să ne mărturisim păcatele. Preferăm să ne pierdem în ochiade, de fapt, ele se pierd în ale mele. Mă uit la fiecare în parte cum decolteul li se mulează perfect pe sânii lor chinuiți de maternitate, ajunși la maturitate și perfecțiune. Acei sâni sunt cei mai frumoși, să nu aud pe nimeni că preferă o fetișcană cu mingiuțele ferme că mă și enervez.
CITEȘTI
Big SALE - vând petrol
Romance"Nu! Nu! Nu! mă smiorcăi în minte. Cu ce am greșit de am ajuns în situația asta? Dacă n-aș fi un bărbat în toată firea, m-aș fi tăvălit pe jos și aș fi dat din mâini și picioare. Dar nu, nu am cum sa fac asta. Așa că singura soluție e să mă întorc s...