Simt buzele reci ale logodnicului meu cum îmi sărută apăsat gâtul,însă nu îmi deschid ochii.
"Trezește-te,iubire." Vocea lui groasă mă face să mă întorc pe partea opusă îngropându-mi capul în pernă. Îl simt cum se ridică și părăsește încăperea așa că mă întind mai bine pe patul matrimonial. Aseară a înregistrat un nou cântec,iar eu am avut de completat multe hârtii și am ajuns să mă culc mult mai târziu decât el. Deschid ochii însă nu mă obosesc sa mă ridic din pat până când nu aud ceva spargându-se. Îmi iau repede un halat pe mine și fug la bucătărie,unde îl văd pe James măturând câteva cioburi dintr-un pahar.
"Ești bine?" Mă apropii agitata de el privindu-l din cap până în picioare.
"Nu am nicio zgârietura,dar nu te apropia, sunt cioburi peste tot." Îmi spune iar eu păstrez distanța analizând locul. Pe aragaz este o tigaie cu ulei semn că pregătea micul dejun. Îl privesc cum aruncă mizeria la gunoi continuând apoi să gătească. Scot din frigider un iaurt cu fructe și mă așez la masă mancandu-l in timp ce el gătește.
"Ce avem azi de făcut?" Mă întreabă așezând in farfuria mea omletă cu avocado,iar în a lui omletă cu bacon. Îi zâmbesc recunoscătoare pentru că a ținut cont de faptul că sunt vegetariană.
"Tu ai o ședință foto la 10,apoi o programare la designer la 12,după trebuie sa ajungi sa le citești celor de la casa de copii la 16, iar la 18 luăm cina cu tatăl meu și un prieten de familie." Îi spun luând imediat după o gura din ce a gătit el.
"Și tu?"
"Eu trebuie sa mă întâlnesc cu cel de la casa de discuri sa hotărâm când va fi scos noul album, trebuie sa trec pe la mama sa o ajut sa despacheteze,iar la 16 am sa vin cu tine la orfelinat." Își dă ochii peste cap apoi comentează:
"Spune-mi te rog,de ce mama ta s-a mutat din Coreea tocmai acum?"
"A vrut să fie mai aproape de mine înainte de nuntă, știi. Te rog fii respectuos, oricum,îmi imaginez ce stânjenitor va fi pentru tata când o va vedea din nou cu acel tip."
Îmi amintesc de divorțul părinților mei,a fost când aveam 8 ani și nu am înțeles ce se întâmpla exact. Mama l-a părăsit pe tata,pe mine și pe fratele meu pentru un coreean cu care acum este căsătorita și are un băiat de 7 ani."Știi că nu ești obligata sa stai cu ea,da?" James îmi spune grijuliu.
"Știu,dar e mama mea totuși. Nu o pot urî o viață întreagă. Dar asta nu contează,ar trebui sa ne pregătim,altfel programul nostru va fi dat peste cap." Îmi așez farfuria goală în chiuvetă și după ce îmi sărut logodnicul rapid pe buze urc la etaj unde mă schimb cu o pereche de blugi negri și o cămașă albastră. Îmi prin părul într-un coc iar după ce îmi fac tabieturile la baie ies in living unde James mă aștepta pe canapea butonând telefonul. Poarta o cămașă largă albă băgată într-o pereche de blugi albaștri.
"Unde trebuie sa mă întâlnesc cu fotografii?" El mă întreabă ieșind ultimul din apartament pentru a încuia ușa.
"In fața studioului de înregistrări." Îi răspund și imediat ce se întoarce îl sărut rapid.
"Ne vedem la 16?" Mă întreabă prinzându-mi în palme chipul.
"Da." Îi zâmbesc,iar el mă sărută lung.
"Te iubesc." Îmi spune mergând cu spatele până la mașina lui.
"Eu te iubesc mai mult." Strig zâmbind tâmp. Ma urc și eu în mașina mea reușind să ajung la casa de discuri cu 10 minute mai devreme de ora programată. După ce am discutat cu Reel Life Productions și am mai semnat câteva acte am plecat înspre noua casă a mamei,însă m-am oprit înainte pe la un fast-food unde am mâncat rapid o porție de cartofi prăjiți și o salată de varză.
Imediat după ce opresc motorul mașinii în fața casei cu un etaj il văd pe Sabin fugind din casă cu lacrimi in ochi,in urmele lui fiind mama.
CITEȘTI
Același univers,lumi diferite//Jungkook Fanfiction//
RandomVisul de a fi Manager o îndrumă pe Jessica Lancaster pe diferite străzi,unele mai înguste,altele fara margini. In 5 ani de când muncește pentru logodnicul ei a cunoscut multa lume,însă ceva e diferit când îl întâlnește pe Jungkook.