Bugün gelen bildirimlerden sonra lütfen yeni bölüm değil sanmayın, bu bölüm yeni bölüm!
Ve uyarı, bu normalde benim yazacağım bir bölüm değil ama bu Minsung böyle bir Minsung.... Bol feelsler :3
_________
Jisung haftada tek bir gün olan tatilinde eline okuma kitabını almış keyiflice sevgilisinin yatağında yatıyordu. Finaller bittiği için çok rahattı.
Minho da çok mutluydu. Annesinin işleri olduğu için Soonie, Doongie ve Dori'yi Minho almıştı. Jisung onu böyle mutlu gördüğü için çok iyi hissediyordu.
Minho'yu alışveriş için markete göndermişti. Kendisi de 3 kediyle birlikte kitap okuyordu.
Kitabının diğer sayfasını açtı. Gerçekten heyecanlı yerlere gelmişti, bu yüzden kapının açılma sesini bile duyamamıştı Jisung.
Ana karakter ölümle yüz yüze gelmişti, kitaba daha çok yaklaştı Jisung. Okuyacağı şeyden korksa da kitabına devam etti.
Tam sonucu öğreniyordu ki, yorganında hareket eden bir şey hissetmesiyle çığlık attı. Yatakta ayağa kalkarken kitabı yere düşürüp yastığı kendine siper etti. "Dori sen misin?!"
"Miyav~"
Duyduğu sesle kalbini tutarak yastığı serbest bıraktı. Sırtını yatak başlığına yaslayarak düzgün nefes almaya çalıştı. Ayağına dokunan ve kesinlikle kedi olmayan bir şey hissedene kadar tabii.
"Ah! ÖZÜR DİLERİM, ÇOK ÖZÜR DİLERİM! EVET, MİNHO'NUN KAR KÜRESİNİ BEN KIRDIM! YEMİN EDERİM İSTEYEREK OLMADI LÜTFEN AFFET BENİ N'OLUR!"
Jisung bağırarak bir şeyler demeye devam edecekken ayağından aşağı çekilerek yastığa, poposunun üzerine sert bir şekilde düştü.
"Demek kar küremi Doongie değil sen kırdın, öyle mi?" Minho altına saklandığı yorgandan yalnızca kafasını çıkarıp Jisung'un korkmuş yüzüne baktı.
"M-Minho?"
Minho az sonra duyacağı küfürleri aza indirmek için karşısındaki sincabın beline sarıldı. "Kar küremi kırdığını niye sakladın benden Jisung? Üstüne suçu Doongie'ye attın. Ben de ona boş yere kızdım."
"B-Bir şey ayağıma dokundu benim. Sen miyd-"
"Soruma cevap alayım."
Jisung, gözlerini büyükten kaçırarak onları izleyen kedilerde gezdirdi. Anne babalarını iş üstü yakalayan çocuklar gibi izliyorlardı.
Jisung aklından geçenlere gülmeye başladı. Dori gerçekten onlara canavar görmüş gibi bakıyordu, babasını böyle görmek onu şaşırtmış olmalıydı.
"Dori'ye bak, çok şaşırmış görünüyor." Kıkırdayarak Minho'ya işaret etti. "Babasını canavar sandı bence."
"Babası bir canavar değilse de şimdi canavara dönüşecek zaten. O kar küresi çok değerliydi benim için, niye yalan söyledin ki Jisung?"
Jisung üzgün gözlerle kollarını büyüğün boynuna sardı. "Çok özür dilerim, gerçekten çarpınca kırıldı. Sonra ne yapacağımı bilemedim... Anneannenin hediyesi olduğunu biliyordum, hem bana kızma istedim çünkü o zamanlar tartışıp duruyorduk. Çok özür dilerim sevgilim..."
Minho, Jisung'un sulu gözlerine baktı. Sincabının burnuna bir öpücük kondurarak dizlerinin üstüne oturdu. "Sorun değil ama bence Doongie'den de özür dilemen gerek. Kızıma o gün kızdım diye yüzüme bile bakmamıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boyfriend?, hyunmin ✓
FanficSıradan bir sokak dansçısı olan Hwang Hyunjin, sosyal medyada sevgilisi olarak bilinen çocuğu daha önce hiç görmemişti.