Bell
Přemýšlím nad tím, jestli mám nebo nemám jít do školy. Přece jenom, to co se stalo minule..........no radši nebudu komentovat.Tak jo, prostě tam půjdu a budu dělat, že se nic neděje.
První hodinu HO nemáme, tak to je v poho.
Druhou HO máme, super!Vešel do třídy, zorničky měl tmavé a tvář bez emocí.
,,Andresonová!" proč já?
,,Ano, pane učiteli?" co chce.
,,K tabuli!" to si dělá srandu. Takže on na mě teď bude jako zasedlej nebo co?! Představa, že já sedím na něm je lepší....... Ehm, co to placam.
,,Tak bude to?!" zařval Styles.
,,Ano." rekla jsem jen a šourala se k tabuli.
Dostala jsem kuli, no. Co jsem mohla čekat? Nic jiného.Harry
Tak......... Možná jsem až moc přísný, ale na mě si dovolovat nebude.
,,Sedni si," pokynul jsem ji a ona se doplazila s odfrknutím do lavice. Pozbytek hodiny nedávala vůbec pozor. No tak si ji trochu proklepnu v příští hodině, tedy v umění.,,Tak milí žáci posaďte se," řekl jsem na začátku hodiny.
,,Dnes budete mít volné téma......." třídou se ozval jásot a ja se nadechl abych to dopověděl. ,,Ještě jsem to nedořekl. Budete mít volné téma v kreslení portrétu." Žáci zklesli, ale mně to bylo celkem jedno.
V průběhu hodiny jsem opravoval jen testy a čekal, kdo to bude mít první. Koutkem oka jsem zahlédl siluetu někoho, stát vedle mě. Byla to Bell a v ruce držela papír. A na něm jsem byl nakreslený já.Bylo to tak krásné, nemohl jsem uvěřit, že nakreslila mě. Věděl jsem, že to neudělala jen tak. Mám dát něco najevo?
.
.
.
.
.
Tak co na to říkáte? 😊
Už tahle kapitola je trochu delší tak doufám, že budou čím dál delší.😍
Paa❤️
Edited.
ČTEŠ
teacher😔❤️ h.s. / copleted
ActionMladá Bell Anderson, se přihlásí na novou školu, vůbec netuší, co jí čeká a koho Potká........ Vyskytují se zde vulgarismy.