Věnováno: Nelly_is_princess
Zvonek
No to snad ne. Nebudu trávit čas se Stylesem déle, než je zdrávo!
Ještě chvíli se bude chovat tak, jak se chová a já už to nevydržím! Má štěstí, že je tak hezkej. Teda ne! Co to plácam! Ani náhodou!
Ale utéct ze školy nemůžu, takže to budu muset vydržet. Jak si všichni všimli, tak utíkám velice často. Už to musím omezit no.
,, Tak přece si přišla! '' Ozval se za mnou hluboký chraplavý hlas. Ach bože.
,, Měla jsem snad na vybranou? '' Odpověděla jsem arogantně.
,, Ne, to ne, ale nečekal jsem to. Klidně si mohla odejít. ''
,, Fajn, tak já jdu! '' rozkřikla jsem se, protože už mě začínal štvát. Nechci tu být.
,,Stop! Nikam nejdeš! '' Zvýšil hlas. Proč se mi líbí? Ne Annabello! Nelíbí! Sakra!
,, Tak a teď na mě přestaň koukat a stokrát napiš: Mám dělat své povinnosti.
,, Fajn! '' Teď jsem hromadně hlas já.
,, Být tebou, tak na mě moc nekřičím. Ještě nevíš co dokáže. Ale s tvým chováním to brzo poznáš, '' řekl s perverzním úšklebkem a sedl si ke stolu. Z tónu jeho hlasu se mi na zádech udělala husí kůže .......
.
.
.
Dopsala jsem to docela později, takže hned jak jsem to dopsala, jsem bez rozloučení se Stylesem šla domů. Ne, že jsem s ním chtěla rozloučit. Byla by to slušnost, ale ja jsem proste nechtěla.
Přišla jsem domu a zapla si mobil.
,, Sakra! LIAM! '' Zaklela jsem.
.
.
.
Taaaaak, po delší době další díl.😐
Sice trochu kratší, ale příště bude delší.😊
Tak paa.❤️❤️
Edited.
ČTEŠ
teacher😔❤️ h.s. / copleted
ActionMladá Bell Anderson, se přihlásí na novou školu, vůbec netuší, co jí čeká a koho Potká........ Vyskytují se zde vulgarismy.