15

260 10 7
                                    

Harry

Dnes se konečně znovu uvidím s Bell. S tou krásnou dívkou, která mi zlepší náladu hned, jak ji vidím.

Co to se mnou dělá? Proč mám pocit, že teď nemůžu být s nikým jiným, než s ní?

Bell

Ráno jsem vstala a udělala ranní hygienu.

Doufám, že si mě Harry nebude všímat. Ale chci aby se mě nevšímal?

Bude asi lepší, když se mě všímat nebude.

...

Do třídy jsem vběhla těsně před zvoněním a sedla jsem si do prázdné lavice. Vytáhla jsem si učebnice a čekala na příchod Stylese.

Jakmile vešel do třídy vyhledal mě pohledem a usmál se.

V polovině hodiny jsem na sobě ucítila něčí pohled. Zvedla jsem hlavu a všimla si, že na mě kouká Harry.

Sklopila jsem zrak a modlila se, aby na mě nepromluvil. Modlila jsem se zbytečně.

,,Andresonová!" křikl, když od něj odcházel Liam, protože měl Styles nějaké připomínky k testu.

Šla jsem uličkou a naštěstí si mě nikdo nevšímal.

,,Ahoj," řekl, když jsem k němu přišla.

,,Dobrý den, pane učiteli," dala jsem velký důraz na jeho postavení a on se jen uchechtl.

Řekl ještě pár věcí k mému testu a pak jsem si šla sednout. Po zbytek hodiny na mě už jen házel úsměvy a nijak zvlášť si mě nevšímal, za což jsem byla ráda.

...

Po škole jsem šla domů a slyšela jsem za sebou přibržďující auto. Otočila jsem se a viděla jsem černý Range Rover. Za volantem seděl kučeravý muž se slunečními brýlemi. Kdo jiný, než náš slavný učitel Harry Styles!

Zastavil vedle mě a stáhl okýnko.

,,Nechceš svézt?" zeptal se.

Pokrčila jsem souhlasně rameny a nastoupila na místo spolujezdce.

Navigovala jsem ho až k nám před dům. Viděla jsem naši kočku venku, to znamenalo, že mamka není doma. Dnes měla do dvanácti.

Otevřela jsem si dveře od spolujezdce a vystoupila jsem.

Poděkovala jsem a šla po cestičce až ke dveřím. Harry vystoupil a zeptal se mě, jestli může jít dál. Ze slušnosti jsem souhlasila a pozvala ho dál.

,,Dáš si něco?" zeptala jsem se, když jsem se natahovala pro hrníček na svůj čaj.

,,Tebe," řekl svůdným tónem hlasu, olízl si rty a vydal se ke mně.

.

.

.

.

Anooo, žiju.😂

Moc, moc a ještě jednou moc se omlouvááááám.🤧

No, ale to je jedno. Vždyť to stejně skoro nikdo nečte.😰😂

Neměla jsem vůbec náladu psát a nechci se do toho nutit.🙃

A kdopak má dnes narozeniny?? HM??😄

HARRY STYLES!!!!!!!!!! JE MU 27 LET!!!!!😐😊😊😊

No, tak se zatím mějte! 😁

Paa....😍❤️

Edited.

teacher😔❤️ h.s. / copletedKde žijí příběhy. Začni objevovat