Bell
Zdá se mi to nebo jsem poprvé vstala včas? To je fuk.
Jako každé ráno jsem udělala každodenní hygienu a seběhla schody do přízemí.
,,Ahoj," pozdravila mě mamka, která si v kuchyni dopřávala ranní kávu.
,, Dobré ráno," oplatila jsem jí pozdrav a vydala se k ledničce, abych si vzala něco ke snídani.
.
,,Tak já jdu, jo?" řekla jsem mamce, když jsem otevírala vchodové dveře.
,,Jo. A mimochodem, Bell?" řekla nejistě mamka.
,,Ano?"
,, Víš, s tatínkem jsme se rozhodli, že jsi už dost velká na to, abys tady vydržela pár dní. Tak jsme si řekli, že bychom na víkend jeli na chatu. Ty bys to tu zvládla, ne?" dokončila svůj krátký monolog a já pootevřela ústa.
,,No, vlastně, proč ne? Alespoň si odpočnete, ne?" usmála jsem se.
,,Jsem ráda, že ti to nevadí," usrkla si ze své kávy a já už se jen rozloučila.
.
.
Zasedla jsem do lavice a vyčkávala na první hodinu s Harrym.,,Dobrý den," řekl a usmál se, když se na mě podíval.
Naznačila jsem mu slabě ústy ,ahoj, a on si sedl za stůl.
*
Po škole jsem vyšla před budovu a uviděla Harryho, který na mě zamával a ukázal, abych šla za ním.,,Ahoj," usmála jsem se na něj a jemu se na tváři ukázal roztomilý ďolíček.
,,Ahoj, dneska jsme si toho ani moc neřekli. Jsou Vaši doma?" řekl tajemně.
,,Nejsou," zašeptala jsem.
,,Fajn, chceš hodit domů?" Nastavil mi dveře spolujezdce.
,,Ehm, proč ne, že?" začervenala jsem se.
.
,,Zase čaj?" zeptala jsem se Harryho, když jsem v doprovodu s ním šla do kuchyně. Zase.
,,Může být,"
Dala jsem do rychlovarné konvice vodu a zapla jsem ji. Vyndala jsem hrnky a prosadila se ke stolu.
,,Rodiče jedou na víkend na chatu," ani nevím proč jsem mu to řekla.
Harry nadzvedl obočí a pousmál se.
,,A proč si z toho tak skleslá?"
,,Protože se tu budu nudit," sklopila jsem pohled.
,,Nebudeš. Se mnou je sranda," ušklíbl se.
,,S tebou?" divila jsem se.
,,Se mnou," řekl a nenápadně se pousmál.
S ním.
.
.
.
.
.
Měla jsem malou pauzu.😅Vždyť víte, co se děje teď venku a nějak to na mě doléhá.😢
Ale jsem ráda, že jsem se dostala k tomu - napsat další kapitolu teacher.😍😊
Sice je zase krátká,ale já prostě neumím psát delší kapitoly.🤷😅
Tak se všichni držte a buďte zdraví, protože to je teď to hlavní!😊
Tak paa❤️
ČTEŠ
teacher😔❤️ h.s. / copleted
AcciónMladá Bell Anderson, se přihlásí na novou školu, vůbec netuší, co jí čeká a koho Potká........ Vyskytují se zde vulgarismy.