O 2 dva roky později
Překvapilo by někoho, že se mám úplně na hovno? Myslím, že ne.
Už jsou to dva roky, co jsem Harryho naposledy viděla. Myslí na mě vůbec?
Po tom v jakém stavu jsem ho viděla na letišti, jsem začala pochybovat o tom, že mu na mně nezáleží. Ale kdyby mu na mně záleželo, tak by mě přece takto neopustil, ne?
Chodím do školy, ale pokaždé dělám mrtvého brouka. Učitelka mě vyvolá a já jen koukám do určitého bodu, který si vyberu a neodpovím.
Stává se ze mě někdo, kým jsem nikdy nevěřila, že se stanu.
Ale proč si vybral mě?
Proč jsem se ho tehdy zeptala na tu zasranou otázku?Právě sedím v parku a koukám na ty šťastné páry okolo mě. Smějí se hloupostem, které jeden řekne, ale vůbec nejsou vtipné. Oni jsou prostě štastní a tak se hihňají všemu.
To já jsem pravý opak. Sedím na lavičce jako nějaký špunt. Mám kruhy pod očima a jsem celá divná a hlavně smutná.
Zaujme mě člověk, který jde jako jediný sám. Má krátké hnědé vlasy, je trochu pohublý a má dlouhý černý kabát.
Připomíná mi Harryho, ale to vlastně všichni.
Otočí se na mě a já ztuhnu.
Je to vážně Harry?
Ano.
,,Bell?" ach můj bože. Jak dlouho jsem ten nakřáplý hlas neslyšela?
,,Harry?" nahrnuly se mi do očí slzy. Skočila jsem po něm a objala ho. Je tak křehký. Býval velice svalnatý a teď je úplně vyhublý.
,,Strašně jsi mi chyběla, Bell," taky plakal.
,,Ty mně taky, Harry," odtáhli jsme se od sebe a oba se posadili na lavičku.
Jen jsme na sebe v tichosti koukali. Nebylo to trapné ticho, jen jsme si každý vážili přítomnosti toho druhého.
Pak Harry ticho prolomil.
,,Jak ses měla?" pousmál se, protože mu nejspíš došlo, že to byl divný dotaz.
,,Hrozně," uchechtla jsem se. ,,A ty? Kdepak máš své kadeře?" Harry ztuhl.
,,Musel jsem je ostříhat," zněl nervózně.
,,Aha, a proč?" sklopil pohled.
,,Bell já.....těžko se mi o tom mluví."
Vytáhl z kapsy kapesník, aby se mohl vysmrkat.
,,Věděl jsem, že se ještě někdy uvidíme," zamračila jsem se. Vždyť říkal, že budeme vzpomínka a minulost. Věděl, že se ještě uvidíme.
,,Věděl jsem, že se s tebou budu muset pořádně rozloučit. Na vždy," poslední slova zašeptal.
,,C-cože?"
,,Bell, já......já mám rakovinu," srdce mi vynechalo úder a myslela jsem, že se na místě zhroutím.
Propukla jsem v nezastavitelný pláč.,,Ja-jakože zemřeš?" jen kývl.
Celý svět se mi točil a já jsem za chvíli viděla jen tmu.
.,,Bell.....," slyšela jsem Harryho hlas. Byla jsem u sebe v pokoji.
Vzpomněla jsem si na to, co mi řekl a zase jsem se rozbrečela.
,,Harry, ty se uzdravíš! Já v to věřím. Copak jsi to už vzdal?" Harry si povzdechl.
,,Já to ještě nevzdal. Mám ještě jednu šanci. Je to léčení. Když se to vydaří budu žít, ale pokud mi to nepomůže, tak mám pouze půl roku života," bylo vidět, že Harry s tím hodně bojuje.
,,Podívej, jak jsem slabý,"
,,Nejsi, Harry. Ty to zvládneš. A mimochodem, než jsi odletěl, nestihla jsem ti něco říct. Miluji tě, Harry. Miluji tě za každou cenu a vždy budu. Pokud odejdeš, slibuji, že půjdu za tebou," Už jsem jen šeptala.
,,Bell, taky tě miluju, ale jestli opravdu odejdu, tak si nemůžeš vzít to nejcennější, co máš. Ne, kvůli mně," oba jsme brečeli.
,,Harry, to nejcennější pro mě jsi ty. Ne můj život nebo něco naprosto odlišného. Jsi to ty a bez tebe můj život nemá smysl."
,,Bell, ty jsi ta nejúžasnější holka na světě, ale opravdu to nedělej. Slibuji, že se vrátím."
,,Miluji tě,"řekla jsem.
,,Já tebe taky."
*
Harry svůj slib nedodržel. Zemřel ale s úsměvem na tváři, protože byl milován. To chtěl. Chtěl mít také rodinu. To bohužel nestihl. Naopak Bell svůj slib dodržela. Určitě jsou teď spolu.Než Harry zemřel, slíbili si s Bell nekonečnou lásku. Tento slib dodrželi oba.
Láska životem i smrtí.
.
.
.
.
.
Vážně je to konec?Nemůžu tomu uvěřit.
Dlouho jsem přemýšlela, jak to skončí.
Nepíšu ani emoji, protože mám hrozně divný pocit.
Sama nechci, aby to takhle skončilo.
Nevím jestli to tak mám nechat.
Ach můj bože. Nemůžu.
Vlastně mužů, ale nechci. Nebo já nevím. 😅
Radši to prostě ukončím.
Děkuji všem, co tuto blbost dočetli až sem.Co nejdříve vydám další mé podivné dílo, tak určitě sledujte můj profil.
Mějte se hezky.
Paa❤
ČTEŠ
teacher😔❤️ h.s. / copleted
ActionMladá Bell Anderson, se přihlásí na novou školu, vůbec netuší, co jí čeká a koho Potká........ Vyskytují se zde vulgarismy.