Rozdział 15

898 65 6
                                    

drama time x2 


Niall&Harry

Masz nieodebrane połączenie od Niall Horan. 23 sierpnia 2019, 6:23 pm.

Masz nieodebrane połączenie od Niall Horan. 23 sierpnia 2019, 6:26 pm.

Niall: Odbierz frajerze ode mnie! !

Niall: WIDZĘ, ŻE JESTEŚ TUTAJ DOSTĘPNY KURWA

Niall: MAM CIĘ SAM ZNALEŹĆ?

Niall: Wtedy nie będzie ciekawie!

Masz nieodebrane połączenie od Niall Horan. 23 sierpnia 2019, 6:36 pm.

Niall: Dzwonię za pięć minut, jak nie odbierzesz, to zadzwonię do detektywa i on cię znajdzie

Wyświetlone, 6:37 pm.

Niall: Tik tak

Niall: Dzwonię!

— No brawo! Umiesz odbierać połączenia? Super. Zajebiście, powiedz mi, co ty odwalasz?

— Ale co ty chcesz ode mnie?

— Gówno, jak nie wiesz co!

— Chciałem tylko spokoju, Niall. Odpocząć od Londynu.

— Dlaczego zablokowałeś Louis'a? Pisał do ciebie w... Ważnej sprawie.

— Daj mi z nim spokój!

— Gdybyś go nie zablokował jak ostatni bachor, przeczytałbyś coś, co ukrywa od paru miesięcy! Uświadomił sobie to dopiero teraz! A w chwili obecnej okupuje swoją sypialnie, je lody miętowe i ryczy do poduszki!

— Świetnie! A kiedy to ja przez niego ryczałem to było w porządku?

— Nie, Hazz. To nie było w porządku. Teraz też nie jest w porządku. Zachowujecie się jak ułomy. Obydwaj! Ukrywaliście swoje uczucia, a teraz obaj z tego powodu cierpicie. Jesteście obok siebie praktycznie od początku! Louis wziął cię pod dwój dach, bo byłeś za młody, aby mieszkać sam. Zajmował się tobą, kiedy miałeś pierwsze ataki paniki, nie umiałeś sobie poradzić z presją. Louis nigdy nie odniósł się do swojej orientacji. Ty również. Myślę, że warto porozmawiać.

— Będę za dwa dni.

Rozmowa trwała 07:29 minut.

Niall: Pozwoliłem ci się rozłączyć?

Niall: Ale dobrze

Niall: Widzę cię za dwa dni u Louis'a.

My bitches → larry, one direction, 5sos, ziam, ziallam (texting) ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz