Chapter 4

300 23 0
                                    

ბევრი ვისაუბრეთ, ერთმანეთს სკოლის ამბებს ვუყვებოდით. ისიც მოვუყევი ჯემამ სკამზე კალამი, რომ დამიდო. მეგონა შევეცოდებოდი, მაგრამ სიცილით იგუდებოდა.
- უი 9 გამხდარა. ენნ უნდა წავიდე.
- მეგონა დარჩებოდი.
- ძალიან მინდა მაგრამ ვერ დავრჩები.- მითხრა შეწუხებული სახით და ჩემს რეაქციაზე გაეცინა.
- კარგი ხოო. ხვალ ხო გნახავ?
- აუცილებლად.- ადგა და კარისკენ წავიდა. უკვე გადიოდა როცა მივაძახე...
- ზეინ მგონი რაღაც გავიწყდება.
- ტელეფონი და საფულე ჯიბეში მიდევს, მანქანის გასაღები ხელში
მიჭირავს და რა მავიწყდება?
- არ ვიცი.- თვალები ჭერს მივაბყარი და ტუჩი მოვიკვნიტე. მოვიდა, ხელები წელზე შემომხვია და ტუჩებზე დამეწაფა.
ისე ტკბილად მკოცნიდა, მის მკლავებში კინაღამ დავდნი.
- კიდევ ხომ არ მავიწყდება რამე?
- არა არაფერი შეგიძლია წახვიდე.
კიდევ ერთხელ მაკოცა და სახლიდან გავიდა. არ ვიცი რას ვგრძნობდი. უცბათ, თავში რაღაც მომეპრიანებოდა და სახლში ბოლოხმაზე ვწიოდი. ტელეფონი რეკავს. დავხედე და რათქმაუნდა ჩემი სამი სულელი მეგობარი, სხვას ვის გავახსენდებოდი.
- ენნ სადხარ გოგო. რამდენიხანია გირეკავთ გაგვისკდა გული.- ჩხუბი დამიწყო ბარბარამ.
- კაი რა იყო. სახლში, რომ მოვედი
ფილმს ვუყურებდი და ჩამეძინა. ტელეფონი ზეინის მანქანაში დამრ...- არა არა ეს არ უნდა მეთქვა.
- ვის მანქანაში?- წამოყო თავი ჯემამ. მეხო ბედი არ მაქვს ლიამიც გვერძე ეჯდა და გაიგო ეს კი იმას მიშნავს, რომ ლუის ყბიდან ვერ ამოვალ.
- ზეინის მანქანაში რა გინდოდა?
- ოო კარგი რაა სტელა ეგეთს მიცნობ?
- კი.- სიცილი აგვიტყდა.
- უბრალოდ კაფეში შემხვდა და სახლამდე მომაცილა.
- კარგი და სახლში რას აკეთებდით?
- ღმერთო სტელა, სულ ეგეთებზე რატო ფიქრობ? არ შემოსულა.
- მერე ხომოვიდა?- წარბები აათამაშა ბარბარამ.
- რა დაასკვენი.
- აბა ტელეფონი თავისით მოფრინდა?- თქვა ჯემამ და სიცილი აუტყდათ.
რათქმაუნდა კარგახანს ვიჭორავეთ. დილას ტელეფონის ზარი მაღვიძებს.
- დილამშვიდობის ლამაზო.- ზეინი, ზეინია ღმერთო.
- დილამშვიდობის.
- როგორ გეძინა?
- რავი არ მახსოვს შენ?
- მე კარგათ.- სიცილით მითხრა.- დღესაც ვიკრიბებით ოღონდ ჩემთან, ხომ მოხვალ?
- აუცილებლად, ოღონთ მისამართი მომწერე.
- კარგი, დღეს 7 საათზე გელოდები.- გამითიშა გა მალევე მესიჯიც მოვიდა. ვაიმეე ცუდად ვარ. ლოგინიდან წამოვფრინდი და მომზადება დავიწყე. ერთი სული მქონდა 7 საათი როდის გახდებოდა და მაინცდამაინც ეხლა გაიწელა დრო.


broken heart (დასრულებული)Where stories live. Discover now