Chapter 6

275 24 15
                                    

ავდექით, ვჭამეთ, ბევრი ვიცინეთ და მერე დავიშალეთ. ყველა წავიდა, მე დავრჩი და ზეინს დალაგებაში დავეხმარე. ჭურჭლის რეცხვა დავასრულე რადროსაც წელზე ხელები ვიგრძენი. ზეინმა თავი კისერში ჩამირგო და კოცნა დამიწყო, უცბათ მიკბინა რაზეც წამოვიკივლე. ხელში ამიტაცა და ოთახისკენ გაემართა. ლოგინზე დამაგდო, ჩემს ზემოდან მოექცა და მთელი სახე დამიკოცნა. მაისური გავხადე, იგივე გაიმეორა, საბოლოოდ სრულიად გავშიშვლდით. უჯრიდან პრეზერვატივი ამოიღო, გაიკეთა და მალევე ჩემში შემოვიდა. ხმამაღლა ამოვიკვნესე, რადროსაც ტუჩებზე დამაცხრა, ძალიან ვნებიანად მკოცნიდა. ბიძგებს აუჩქარა, ტუჩის კუთხეში მაკოცა, ორივემ ერთდროულად გავათავეთ. მკერდე მაკოცა და გვერძე მიესვენა.
- მიყვარხარ ენნ.
- მეც მიყვარხარ.- ლოყაზე ვაკოცე და საწოლიდან ავდექი.
- პირსახოცი გაქვს?- ზეინმა გაკვირვებული სახით გამომხედა.
- შენი აზრით?- სიცილი აუტყდა.
- ნუ დამცინი. პირსახოცი მომე უნდა ვიბანავო.
- ოხ... არ მომასვენო. აჰა გამომართვი. აბაზანაში შევედი პირსახოვი დავდე, ცხელი წყალი მოვუშვი და დუშის ქვეშ მოვექეცი.
კარი გაიღო და ზეინი შემოვიდა.
- ზეინ! აქ რას აკეთებ.
- მარტო აპირებდი ბანაობას?- მითხრა სიცილით და პირდაპირ დამიდგა. სველი თმითაც ისეთი ლამაზე და საყვარელი იყი თვალის მოცილება არ მინდოდა.
- მეზიზღები -სიცილით ვუთხარი და ჩავეხუტე. ბანაობას მოვრჩით, ჩავიცვით.
- ზეინ უნდა წავიდე მოვემზადო, ხვალ უნივერსიტეტი მაქვს.
- კარგი საყვარელო ხვალ გნახავ.- გამიღიმა და მაკოცა. წამოსვლა დავაპირე მაგრამ გამაჩერა.
- მე წაგიყვან.
- კარგი.- სახლამდე მიმაცილა.მანქანიდან გადმოვედი, კარი გავაღე მივბრუნდი ხელი დავუქნიე და კარი მივხურე. დივანზე დავენარცხე და დავიყვირე.
- რა გაყვირებს გოგო.
- ჯოშ? ღმერთო ჯოშ- ვიყვირე და მონატრებულ ძმას გადავეხვიე.

ვაიმეე😱
არ მეგონა დირთი
მომენტებსაც თუ დავწერდი
არ ვიცი გამომივიდა თუ არა
იმედია მოგეწონებათ❤

broken heart (დასრულებული)Where stories live. Discover now