Chapter 8

252 22 15
                                    

ჯინსის შორტი და პრიალა მაისური ჩავიცვი.
- მზად ვარ.- ვუყვირე ჯოშს.
- შეიძლება შენზე დიდი ვარ, მაგრამ ყურში მესმის.
- ძალიან კარგი.
- წავედით?
- კი კი კი.
მანქანაში ჩავსხედით და კლუბისაკენ წავედით.
უკვე 2 საათია კლუბში ვართ. კარი კაიღო და გოგო შემოვიდა. მოკლე კაბა ეცვა, მაღალ ქუსლიქნი ტუფლებით, ხვეული თმა გაშლილი და წინ გადმოყრილი.
- ლამაზი გოგო ჩანს.- თქვა სტელამ.
- ჯემაა სულელო- შეუღრინა ბარბარამ.
- არა არა გამორიცხულია, არამგონია მოვიდეს კლუბში სიარული არ უყვარს.- ვთქვი და ისევ იმ გოგოს გავხედე. ვიღაც ბიჭი წამოდგა და უკანალზე წამოარტყა. ის გოგოც მიუბრუნდა და ისეთი ლეწა, საწყალმა ბიჭმა ტვინის შერყევა მიიღო.
- გეუბნებით ჯემაა.- ამაყად თქვა ბარბარამ და სიცილი აგვიტყდა. იმ ბიჭსაც უნდა დაერტყა როცა, ვიღაცამ ხელი დაუჭირა და მუშტი ხია. ოხ ლიამ... ის ბიჭი წავოდგა, ხელი ჩაიქნია და წავიდა. ალბათ იფიქრა ვინ არიან ესენიო. სიცილით გავიგუდეთ. მაგიდასთან მოვიდნენ, ჯემა ჯოშს ჩაეხუტა.
- ეს რა ინდური სერიალი გამართეთ.- სიცილით უთხრა სტელამ.
- მეგონა არ მოხვიდოდი.- ვუთხარი ჯემას და ქვედა ტუჩი გადმოვაგდე.
- რასამბობ ჯოშის სანახავად როგორ არ მოვიდოდი.
- რავი კლუბებში არ დადიხარ ხოლმე.
- ხო მაგრამ დაგპირდი. ოდესმე პირობა გამიტეხავს?
- ჩემი პატარა.- ვუთხარი და მოვეხვიე.- მარა რაღა პატარა ორი ჩემხელა ხარ. ან ამ მაღალ ქუსლიანებს როდის უნდა მოეშვა, კიდე გამაღლება გინდა შენ?!- ყველას სიცილი აგვიტყდა.
დიდი ხვეწნის და მუდარის შემდეგ, როგორციქნა ჯოშის და ზეინისგან დალევის უფლება მივიღე. ყველანი მაგრად დავთვერით. ჯემამ ლიამი საცეკვაოდ გაათრია, ლუიმ ნაილს ჭიქა მიუჭახუნა, უნდა დაელია როცა, სტრლა ტუჩებში ეძგერა, ლუისაც მაშინვე მიენაბა თვალები და კოცნაში აყვა. ნაილმა თავის საფირმო სიცილი შემოსცხო. ერთმანეთს მოშორდნენ. ჰარიმ ბაბის ხელი დადახვია, ისიც მკერდზე მიეკრო. ლუი და სტელა წამოდგნენ.
- სად მიდიხართ გვრიტებო?- იკითხა ნაილმა.
- მოვალთ შეუღრინა ლუიმ. სტელა ლუის ისე სწრაფად მიათრევდა შემეშინდა არ გაცივდეს თქო. საპირფარეშოში შევიდნენ.
- ნეტა იქ რა უნდათ- სიცილით თქვა ჰარიმ.
- ჩვენც ხო არ წავიდეთ?- ზეინმა წარბები აათამაშა რა დროსაც ჯოშმა წყალი შეასხა და თავში წამოარტყა, სიცილი აგვიტყდა.
15 წუთში რომეო და ჯულიეტაც დაბრუნდნენ.
- ამდენხანს საპირფარეშოში რა გინდოდათ?- თვალები მოპრუწა ჯოშმა.
- შენი საქმე არაა მისტერ.- უთხრა ლუიმ დაკოქტეილი მოყლურწა.
ჩვენი მოცეკვავე წყვილიც მოვიდა.
- სიმთვრალეში სულ არ გეტყობა რო მსოფლიო ჩემპიონი ხარ.- უთხრა სტელამ სიცილით.
- აი შენ კიდე გეტყობა საპირფარეშოში ლუისთან ერთად რასაც აკეთებდი.
- აუ დავაი რაა.
- დავაი კი არა ლიფი გაისწორე ყველა შენ გიყურებს.- ამ დროს წვენს ვსვამდი და ისე მაგრად გამეცინა კინაღამ დავიხრჩე.

broken heart (დასრულებული)Where stories live. Discover now