Šiesty deň

16 3 0
                                    

Louisov stav sa nezlepšil. Harry ho obskakoval ako kráľa, no Louis nie a nie sa dať dokopy. Kučeravca to neskutočne štvalo a bál sa, aby o svojho kamaráta neprišiel.

Mal s ním už dávno ísť k doktorom, no on to nedokázal. Nevedel si predstaviť, že by bol bez neho. ,,No tak, Lou, zabojuj trochu... Ty to zvládneš..."

Povie už naozaj zúfalo a povzdychne si. Do konca ich spoločného spolunažívania zostáva osem dní a pravdepodobne sa to predĺži. ,,Je mi to ľúto, ale musím to spraviť."

Vezme telefón a vytočí číslo na zdravotníčku. Tá mu zdvihne až po dlhej chvíli. ,,Čo sa deje, pán Styles?" spýta sa otrávene.

,,Louis.. Pravdepodobne má koronu," povie Harry a stisne ruku modrookému, ktorý na tom nie je ani trochu dobre. ,,Mohli by ste ho zobrať? Je to vážne..."

,,Musel sa nakaziť, keď bol na ošetrovni," začuje zdravotníčku. ,,Hneď sme tam. Držte sa od neho ďalej, prosím..." povie mu a zruší hovor.

Harry poslednýkrát upokojujúco stisne Louisovu ruku a pohladí ho po nej. Ustúpi pár krokov a zo stola vezme rúško, ktoré si nasadí.

Takmer hneď k ním dobehnú dvaja doktori a odvezú rýchlo Louisa preč. Harry sa tomu len previnilo prizerá. ,,Pán Styles, budeme potrebovať na testy aj vás."

,,Dobre," prikývne Harry a nechá doktora, aby za sebou zatvoril dvere. Osamie. Tak, ako predtým, pred príchodom Louisa. Už teraz mu chýba.

...

Prejde niekoľko hodín a Harry sedí a pozerá do prázdna. Rozmýšľa o živote a o tom, ako sa asi má Louis. Je mu už lepšie? Má naozaj koronu?

Prišlo mu niekoľko správ od Nialla, no Harry ich úspešne odignoroval. Vedel, že by to robiť nemal, ale... Horan by ho zabil. A tak sa zohne ku zhodenej spoločenskej hre a prezrie si ju.

Pripadá mu tak dávno, čo sa chcel len zabaviť na Louisovi... Teraz má problém zbaviť sa myšlienok na neho a... Zamilováva sa do neho. Každý deň si to všíma... A nevie, či je to práve dobré.

,,Možno... Možno keby... Som bol lepší," povie ticho a odloží hru. Pozbiera oblečenie a vreckovky, ktoré sú pohádzané po zemi a povzdychne si. Normálne mu chýbajú Louisove trápne poznámky...

...

,,No tak, ja som úplne v pohode," povie Harry. Je už desať hodín bez informácií, sám... ,,Nie, nie si, Harry. Je normálne sa rozprávať sám so sebou?"

Chvíľu je ticho a potom vyhlási: ,,Pre každého je normálne niečo iné, Styles. A sklapni už, snažím sa spať," smutne sa uškrnie nad tým, čo povedal. ,,Áno, áno, Loui... Ale veď je len jedenásť hodín. A zajtra aj tak nič nerobíme."

Strasie sa, keď sa vonku zablesne. ,,Bojím sa, Hazza," povie si, akoby to hovoril Louis. Asi sa načisto zbláznil. ,,Poď ku mne, Loui," šepne a po tvári mu stečú slzy. ,,Nechcel som ti ublížiť, nechcel," vzlykne a objíme Louisovu deku.

...

Je noc a nič sa nedeje. Nikto mu neprišiel povedať, čo je s Louisom a on sa obáva najhoršieho. ,,Lou..." opakuje dookola. Napije sa z pohára s vodou a priloží si ruku na čelo, lebo ho neskutočne veľmi bolí hlava.

,,A sakra," má horúčku a celkom to vysvetľuje jeho dnešné rozhovory a to všetko. Vytiahne tabletku, dá si ju do úst a zvalí sa do postele. ,,O mňa nejde, Loui... Ide o teba. Ty žiť musíš..." zlomí sa mu hlas a sklopí pohľad.

Ozve sa tiché zaklopanie a Harry sa strhne. ,,Louis! Si to ty?!" pribehne k dverám, no keď ich otvorí, je to len doktor. ,,Niečo nové?" vychrlí na neho otázku.

,,Bude v poriadku. A teraz so mnou pôjdete na tie testy," povie doktor a Harry sa vyberie za ním. Aj napriek tomu, že je noc, únava na neho neprichádza, len má pocit, že nedôjde do testovacej miestnosti.

...

Test má spravený a musí počkať ešte na výsledok. Vráti sa do svojej postele a zahľadí sa na hodinky. Polnoc. Unavene sa zvalí do postele a na jeho veľkú radosť už bolesť ustúpila.

,,Milujem ťa.. Lou," šepne ticho a zakryje sa Louisovou dekou. Vonia ako on a zelenookého to naozaj upokojuje. Pevne stisne oči k sebe a snaží sa nemyslieť na to, čo všetko modrookému spôsobil.

Prineskoro si uvedomil, ako veľmi mu na ňom záleží a už nie je cesty späť. A nikdy nebude. Louis mu to pravdepodobne nikdy neodpustí.

Vytiahne telefón a zahľadí sa na fotku Louisa, na ktorej spí. Vyzerá na nej tak dokonalo...

Harry, 0:13

Harry, 0:13

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LouLou... Bez neho to tu nie je ono😢

Liam, 0:15
A ty si tvrdil, že ho nemiluješ😂

Harry sa nad tou správou pousmeje a chvíľu rozmýšľa, kým odpíše.

Harry, 0:18
Veľa sa toho zmenilo, Li
Bez neho to tu nie je dobré
Chýba mi
Dokonca aj to mi chýba, ako mi nadával

Liam, 0:25
Och, Hazza, ty si teda riadne v tom

Harry, 0:26
Chcem ho niekam pozvať, Liam

Liam, 0:28
Konečne! Veľmi ti to nevyjde, ale som za teba rád!🥳

Harry, 0:30
Pripravím mu niečo, keď sa vráti. Neviem sa už dočkať

Liam, 0:32
Dostane sa z toho, ver mi. Choď spať, dobre? A nemysli na neho, nezaspíš potom...

Harry, 0:56
Nemyslieť na neho? Už len ho nevidieť je ťažké...

Ľahne si do postele a zahľadí sa pred seba. Ako očakával, myšlienky mu behajú smerom k Louisovi a aj tá najvzdialenejšia od neho ho vráti späť k modrookému brunetovi.

A tak to teda vzdá a skontroluje mobil. Takmer zaspal a Liam musel medzitým takisto. Odloží ho nabok a zazíva. ,,Dobrú noc, Loui..."

Upadne do ríše snov. Na druhom konci mesta, v nemocnici sa Louis zobudí a zmätene sa poobzerá. Potom si uvedomí, čo sa za posledné dni odohralo a unavene sa zahľadí na hviezdy cez okno.

,,Povedzte Harrymu, že ho milujem," povie ticho a zažmurká, aby zahnal slzy. Všetko sa odohralo inak, ako malo. Nemal sa nakaziť, mal byť zdravý... A mohol byť s Harrym, kebyže sa o to nepokúsi.

Zotrie si slzy a unavene sa pretočí na druhú stranu. Zaspí. Doktor ho príde skontrolovať. Neprekvapí ho, že znova spí, má za sebou ťažký deň, no už sa jeho stav zlepšuje. Ešte musí pánovi Stylesovi vynadať za jeho hlúposť.

Hádajte kto sem prišiel po roku a pol a prečítal si, čo to tu má😂😂😂
Ja😁
A so sebou nesiem nepríjemné spomienky na drahú karanténu🥰🥰

Quarantine l.s.Where stories live. Discover now