0.6

1.9K 124 89
                                    


[Whatsapp Konuşması]

Piçherif:
Sence de artık bir şeyleri açıklamanın zamanı değil mi Lalisa?
Baksana arkadaşların aileni merak ediyor
Onlara anlatmalısın

Lalisa'm:
Ne istiyorsun Woojin?

Piçherif:
Ah lalisa çok duygulandım
Bana ilk defa piç yerine Woojin dedin
Bence sen de bana alışıyorsun artık

Lalisa'm:
Ah üzgünüm! Bir an için boşluğuma denk geldi Baya güldüm
İsmini bilmen ne kadar güzel


Piçherif:
Oo bakıyorum da baya dilin açılmış
Fazla mı boşladım acaba seni?
Okulda rahat bırakıyorum diye havalara girmişsin?
Hatırlatayım mı kendimi?


Lalisa'm:
İğrençsin!
Zaten her akşam hatırlatmıyor musun?
Pislik herif!


Piçherif:
Bana bak Lalisa!
Beni delirtme seni çok fena yaparım!
Yürek yemiş gibi davranma
gece nasıl olduğunu biliyoruz!

(Görüldü 11.15)

^○^ ^○^ ^○^

Lisa, okuduğu mesajla hem iğrenmiş hem de korkuya kapılmıştı. Aniden gelen cesaretle yazdıkları canını çok yakacaktı. Üzerindeki bakışları takmadan hızla masadan kalktı.

"Hey! Lisa nereye?"

"Bir şey mi oldu? Nereye gidiyorsun Lisa?"

Hiç kimseyi umursamadan hızla tuvalete girdi ve kendini kabinlerden birine atıp hıçkırarak ağlamaya başladı.

Artık canına tak etmişti ve bu piçten kurtulmak için her şeyi yapardı.

Woojin, Lisa'nın teyzesinin oğluydu. Lisa'nın babası annesini öldürdüğünde başka aile üyesi olmadığı için velayeti teyzesine verilmişti. Bu olaylar yaşandığında Lisa, küçüktü bu yüzden teyzesinin onu neden yanına aldığını anlamamıştı.

Bir de travması vardı. Annesini mutfaktaki zeminde kanlar içinde gördüğünden beri geceleri sürekli kabus görür ve düzgün bir uyku çekemezdi. Yaşı daha on altı olduğu için Woojin, ona cinsel anlamda bir şey yapmamış olsa da on sekiz olduğunda teyzesi tarafından zorla onunla evlendirilecek olduğunu biliyordu.

Bu hayatı yaşamak için nasıl bir günah işlediğini de bilmiyordu. Woojin, şerefsiz biriydi. Lisa'nın odasına her akşam girer ve onun kendisini görüntüsüyle tatmin etmesini isterdi. Lisa, ne kadar direnirse onu o kadar döver sonra da boynuna ve dudaklarına iğrenç öpücüklerini kondurup kızı yıkımıyla baş başa bırakırdı.

Lisa, normalde makyaj yapmayı sevmeyen biriydi ama yüzündeki morlukları gizlemek için hatrı sayılır miktarda makyaj yapardı. İki haftadır Woojin, onu rahat bıraktığı ve odasına girmediği için de bazı şeyleri unutmuştu. Mesela Woojin'in elinin ne kadar ağır olduğunu, öpücüklerinin ne kadar iğrenç olduğunu...

"Lisa! Tanrım neyin var? Niye ağlıyorsun?"

Jennie, hem kapıya vuruyor hem de içeri bağırıyorken Jisoo ve Rosé, şaşkınlıktan ne yapacaklarını şaşırmışlardı. Hyejin, Eunbi ve Seulgi ise tuvaletin önünde erkeklerle beraber ne olduğunu anlamak için bekliyorlardı.

Lovesick Girls Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin