1.9

1.3K 100 23
                                    

"Hyung! Hyung kalk!"

Yoongi, Jungkook'un onu dürtüklemesiyle yavaşça gözlerini açtı. Hala aynı pozisyonda uyuyorlardı ama oda biraz daha soğumuş gibiydi.

"Ne oldu Jungkook?"

Kısık gözleriyle fazla ses yapmamaya çalışarak sorduğunda Jungkook, korkuyla Jennie'yi gösterdi.

"Hyung, Jennie çok kötü görünüyor. Kalktığımdan beri titriyor. Kendi montumu da örttüm üzerine ama hâlâ titriyor."

Yoongi, Jennie'ye bakıp kafasını Lisa'ya çevirdi. Kızı yavaşça kucağından tekli koltuğa bırakıp üzerini örttüğünde gelen titremeyle şokla Jungkook'a baktı.

"Sen bu soğukta nasıl titremiyorsun?"

"Hyung ben zaten fazla üşüyen biri değilim de Jennie gerçekten üşüyor. Buradan çıkmamız lazım."

Yoongi, kıza ilerleyip elini alnına koydu. Kız cayır cayır yanıyordu. Yoongi, hızla elini çekip üzerindeki örtüleri açtı. Jennie sersem mırıltılarıyla kollarını kendine sararken Yoongi ve Jungkook, diğerlerini uyandırıyordu.

"Ya! Ço-çok soğuk!"

Taehyung, uyandıktan sonra nerede olduklarını biraz sorgulamış sonra da Jennie'yi görüp endişeyle ayaklanmıştı.

"Jennie'ye ne oldu?"

Kızlar da sonunda kalktığında Rosé, endişeyle Jennie'nin yanına oturup elini alnına koydu.

"Yanıyor!"

Yoongi, sinirle söylenirken Lisa, telefonundan saate baktı.

"Saat altı bizimkiler daha uyanmamıştır bile, ne yapacağız?"

Jisoo, aklına gelen şeyle hızla telefonuna atılıp Beomgyu'nun numarasını buldu. Birkaç çalışın ardından Beomgyu, uykulu sesiyle telfonu açtı.

"Efendim noona?"

"Gyu hemen şirkete gelmen lazım. Stüdyodayız biz, bizi buradan ne olursa olsun çıkarman lazım! Jennie iyi değil. Çabuk ol!"

Beomgyu, hızla yatağından firlayıp üzerine bir şeyler geçirirken aynı zamanda telefonu omzu ve kulağı arasında sıkıştırmıştı.

"Kim kim? Ne işiniz var orada? Jennie noonanın nesi var?"

"Soru sorma Gyu, acele et sadece!"

Daha sonra Jisoo, telefonu kapatıp Jennie'nin yanına oturdu. Kızın kafasını kendi omzuna yaslarken Lisa, endişeyle bir şeyler arıyordu.

Yoongi, kızın telaşlı haliyle bir şey bulamayacağını anladığında onun yanına gitti.

"Lisa, ne arıyorsan ilk önce sakin ol, tamam mı?"

Lisa, biraz durup Yoongi'ye baktı.

"Bir bez lazım bir de su bir de varsa sirke?"

Yoongi, kızın dediklerini tek tek bulduktan sonra Lisa, bulduğu kap ile Jennie'nin yanına gitti.

"Çekilin biraz, ateşini düşürelim."

Lovesick Girls Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin