0.7

1.7K 114 28
                                    

^○^ ^○^ ^○^
Yoongi, adamın elindeki bıçağı gördüğünde refleksle Namjoon ve diğerlerini arkasına almıştı.

"Siz kimsiniz lan!"

Adam, sinirle konuşup kanlı bıçağı havaya savurduğunda Yoongi, ellerini havaya kaldırıp adama sakin olması için işaret yaptı.

"Sakin olun lütfen ve elinizdeki bıçağı yere bırakın!"

Adam, elindeki bıçağa bakıp alaycı bir gülüş attığında Namjoon, adama fark ettirmemeye gayret ederek arkasını döndü.

"Jimin, dışarı çık, etrafta kendimizi koruyabileceğimiz bir şeyler bul. Hoseok, sen de Jimin'in çıkarken görünmemesini sağla. Jungkook'a söyle kızları güvenli bir yere götürsün. Taehyung da sana yardım etsin."

Fısıltıyla söylediklerini onaylayıp Jimin'i arkasına alan Hoseok'tan sonra Jimin, belli olmayacak şekilde kapıdan çıktı.

Hızla ilerleyip apartmanın dışına çıktı.

"Jimin, ne oluyor içeride?"

Seulgi, merakla sorduğunda Jimin, cevap vermeden Jungkook'un yanına geldi.

"Jungkook, kızları güvenli bir yere götür. Taehyung, sen de gel bana yardım edeceksin."

"Jimin, neden biz gidiyoruz? Bir şey mi oldu?"

Jennie, Jimin'in yanına gelip kolundan tutmuş merakla ve korkuyla sorarken Jimin, ne diyeceğini bilememiş bir süre düşünmüştü.

"Bak Jennie, o adam tehlikeli ve sizin buradan uzaklaşmanız lazım. Biz de polisler gelene kadar adamı oyalayacağız."

Jennie, korkuyla yutkunurken Jisoo, sinirle öne çıktı.

"Ne demek biz oyalayacağız? Saçmalamayın! Tehlikeliyse çıkın gidelim. Zaten polisler gelir birazdan!"

"Jisoo! Durum ciddiyse dediğin gibi davranamayız!"

Jennie, sinirlerine hakim olamayıp hızla Taehyung'a döndü.

"Durum ciddiyse size mi ciddi? Aksiyon filmi çekmiyoruz Taehyung! Adam size bir şey yaparsa ne olacak?"

Jisoo da, Jennie'ye hak verircesine kafasını salladı.

"Biz altı kişiyiz, adam tek kişi. Bize bir şey olmaz korkmayın!"

Jimin, söyleyip etrafta savunulacak bir şeyler aramaya başladı.

"Siz altınız da dövüşmeyi bilmiyorsunuz! Sadece liseye gidiyorsunuz! Adam hem sarhoş hem tehlikeli ise size zarar gelmeyeceğinden nasıl emin olacağız?"

Lisa, daha fazla dayanamamış öfkeyle konuşmuştu. Rosé de, onlara katılıp öfkeyle abisine bakmaya başladı.

"Bana bakın! Eğer siz tehlikedeyseniz biz de tehlikeye gireriz. Sizi bir başınıza burada bırakıp güvenli yere falan gitmem ben!"

Hyejin, hırsla konuşup öfkeli bakışlarını Jimin'e gönderirken Seulgi ve Eunbi de, onları onaylayarak kızların yanına geçtiler.

Lovesick Girls Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin