1.5

1.4K 109 59
                                    

Bu bölüm şiddet, cinsellik içerir! 🔞
Okuyuculardan şimdiden özür dilerim.

^○^ ^○^ ^○^

Jennie, kızlardan ayrılıp hepsine tek tek sarıldıktan sonra yurda gideceğini söylemişti. Rosé, unutmadan yarın olacak partiyi söylediğinde Jennie, gelmek istemediğini söylese de kızların ısrarları sonucu kabul etmek zorunda kalmıştı.

Jisoo, Rosé ve Lisa, bara geri döndüklerinde ortamın haliyle şaşkına dönmüş bir şekilde içeri girmişlerdi. Seulgi, Eunbi ve Hyejin'i, bir sorun olur diye erkeklerin yanında bırakmışlardı ama bu, sorun çıkmasını engelleyememiş gibi görünüyordu.

Birkaç masa yerde devriliydi ve Taehyung, duvarın kenarında kafasını dizlerine koymuş oturuyordu. Jisoo, şokla onlara bakarken Lisa, içeri girip sandalyede asılı olan montunu aldı ve çıkışa yöneldi. Bu kargaşada daha fazla durabileceğini düşünmüyordu.

Yoongi, kızın gece yalnız gitmesini istemediğinden montunu alıp arkasından çıkarken Rosé, ağabeyinin yanına gidip elinden montunu aldı ve giyindi.

"Bence biz de gidelim."

Jimin, kafasını sallayıp onu onayladı.

"Sen Jungkook'larla git, biz Jiyong'a yardım edeceğiz. Buraları birinin toplaması lazım."

Rosé, abisini onaylayıp hazırlanan Bambam, Jungkook ve Yugyeom'un, yanına gitti. Onlar da bardan çıktığında Jimin, kollarını sıvayıp masaları kaldırmaya başladı. Diğerleri de ona yardım ediyordu.

Jisoo, yerde oturan kardeşinin yanına gidip onu dürttü.

"Taehyung? Kalk eve git. Burada kalamazsın."

Taehyung, kafasını kaldırıp yaşlı gözleriyle Jisoo'ya baktığında Jisoo, ona üzgünlükle baktı. Sırf Beomgyu'ya olan nefreti yüzünden etrafındaki her şeyi kaybettiğini anlayamayan çocuk, bu gidişle yalnız kalacaktı.

"Jisoo, ben öyle söylemek istemedim biliyorsun değil mi?"

Jimin, duyduklarıyla histerik bir gülüş atıp Taehyung'a baktı. Jennie, onun için değerliydi ve Taehyung, Jennie'yi çok üzmüştü.

"İstemediysen neden söyledin? O kız bize daha birkaç gün önce güvenip ailesinin olmadığını söyledi ve sen onun tüm güvenini alıp yerle bir ettin, farkında mısın?"

Taehyung, sinirle ayağa kalkıp Jimin'in üzerine yürürken aklının bu gece yanına hiç uğramadığının farkındaydı.

"Farkında olmasam niye üzüleyim? Hem sen niye karışıyorsun? Jennie, benim sevgilim değil mi, sanane?"

Jimin, alayla ona bakıp üzerine adımladı ve önünde durdu.

"Jennie, senin sevgilinden öte yakın arkadaşındı, benim de öyle. Keşke üzmeden önce aklına onun arkadaşın olduğunu da getirseydin!"

Taehyung, sinirle çocuğa bakarken Jisoo ve Seulgi, bıkkınlıkla onları ayırmaya çalışıyordu.

"Taehyung, gerçekten yeter! Jennie senin sevgilinse bizim de arkadaşımız! Onu üzen biriyle gülüşmemizi falan mı bekliyorsun?"

Lovesick Girls Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin