"Saçmalamayın! Tabiki de polise haber vereceğiz. Eunbi, sen haber veriyorsun beyler biz şimdi hemen çıkıyoruz. Hyejin, sen evde kalıyorsun! Hatta yanına Jackson'ı bırakacağım. Kızlar, siz ne desem peşimizden geleceğiniz için gelmeyin demeyeceğim."
Taehyung, hızla araya girip Namjoon'a baktı.
"Ama hyung tehlikeli değil mi? Gelemezler!"
Namjoon, gözlerini devirip kızlara baktı.
"Gelmeyeceksiniz!"
Jennie ve Jisoo, hızla öne atılıp sinirle konuşurken diğerleri de uğultu çıkaracak türden erkeklerle tartışıyordu.
"Tabiki de geleceğiz! Beomgyu benim de kardeşim!"
"Beomgyu benim de kardeşim sayılır. Taehyung istemese bile geleceğiz!"
Taehyung, bıkkın bir nefes verip koltuğa oturdu.
"İbne derken ne demek istiyordu o?"
Hoseok, merakla sorduğunda Seulgi, sinirle güldü.
"Şerefsiz! Beomgyu ve Taehyun'un ilişkisi olduğunu öğrenmiştir. Onun için der gerizekalı cahil!"
Jisoo, heyecanla gülüp konuştu.
"Voah kardeşim büyümüş de sevgili yapmış baksana Taehyung!"
Taehyung, gözlerini devirip ayağa kalktı.
"O zaman gidelim? Konum atmış mı Lisa?"
Lisa, kafasını sallayıp elindeki telefonu Taehyung'a verdi.
"Şifresi 2709 unutma Taehyung!"
Taehyung, kafasını sallayıp montunu alırken diğerleri de hazırlanıp evin çıkışına yürüdüler.
"Bakın gelmeyin demiyorum! Sadece biz gittikten 10 dakika sonra evden çıkın hem Hyejin, Jackson gelene kadar tek kalmaz. Tamam mı?"
Jennie, imayla gülüp Namjoon'un önünde durdu.
"Yemezler Namjoon! Konumu hiçbirimiz bilmiyoruz bizi eve kilitleyip korumaları üstümüze salıp gideceksiniz değil mi?"
Namjoon, yakalanmışlığın verdiği utançla gözlerini kaçırdığında Lisa, sinirle ona baktı.
"Biz konumu nasıl öğreneceğiz? Telefon lazım?"
Namjoon, bıkkınlıkla nefesini verip cebindeki yedek telefonu çıkardı.
"Lisa'nın telefonunu ver Taehyung."
Telefonu alıp konumu kendi telefonuna attıktan sonra Lisa'ya telefonunu verdi.
"Alın baş belaları! Ama Got7 yanınızda gelecek! Tek şartımız bu, değil mi?"
Erkekler Namjoon'u onaylarken kızlar kafalarını salladı. Daha sonra evden çıktılar.
Bir on dakika sonra evde Got7 ile beraber bekleyen kızlar, Jackson ve Hyejin hariç, evden çıkıp arabalara binmiş ve konuma ilerlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovesick Girls
Fanfiction"Herkes sonunda ayrılıyor..." "Ağlamaya karşı hissiz hale geldim..." "Tekrar ve tekrar acıtıyor..." "Ama hala aşkı arıyoruz." Yarı Texting Shipler; Taennie: Taehyung, Jennie Rosékook: Rosé, Jungkook Jinsoo: Seokjin, Jisoo Yoonlice: Yoongi, Lisa Sin...