„ Konečně po 211 letech sem se dokopala k tomu abych si psala tenhle deník. Tak že sem napíšu něco o sobě. Jmenuju se Rebecca Sue. Narodila sem se roku 1804, a je mi 211 let. Asi jste poznaly, že nepatřím mezi živé. Máte pravdu. Sem hybrid. Mamka byla upírka a k tomu čarodějnice, a taťka vlkodlak. Když mi bylo osmnáct mamka mi dala kletbu. Výhoda té kledby bylo to, že vlastně ani nevím, jak můžu umřít. Nanejvíš můžu spát, a to jenom padesát let. A to si způsobím sama. Tu kledba by jiným vadily ale mě ne. Proč? Prostě mě baví poznávat lidi, a pozorovat svět jak se mění. Dvakrát, sem se doopravdy zamilovala, ale vždy to dopadlo tragicky. Ten první Edward, byly jsme spolu už od malička nejlepší kamarádi. Všechno o mě věděl, chtěl proměnit tak sem to udělala. Ale jak sem ho proměnila, vykašlal se na mě. Bolelo to, první láska vždycky bolí nejvíc. Tak sem na dva roky šla "spát" a pak se probudila. Když sem se probudila, cítila sem se líp. Odstěhovala sem se do Paříže, kde sem strávila několik let. A potkala tam Williama. Byly jsme spolu strašně dlouho, chtěla sem ho i proměnit abychom byly pořád spolu. Ale nechtěl, chtěl žít normální život, a tak sem mu nebránila. Za několik let umřel na Rakovinu varlat. Po jeho smrti sem si jenom užívala, pila alkohol, spala s každým a zabíjela sem lidi. A procestovala sem skoro celý svět, poznala sem moc lidí. Ale už sem se nezamilovala. Bála sem se, že by to dopadlo stejně jako před tím. Už sem byla v New Yorku, Milanu, ve Veroně, Praze, Paříži, v Římě a v Moskvě. Ano, umím hodně jazyky, sem na ně talent. A teď si to mířím do Londýna." Když sem dopsala, zvedla sem se z houpacího křesla a šla balit kufry...
Tak tady je úvod prozatím :) Za votes a komenty budu ráda :3
ČTEŠ
"Who are you?.."
VampireNormal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4