7.- El, Soph, Pezz, Lott and I

129 16 4
                                    

Ráno mě probudilo hlasité klepání na dveře. Hlavu sem dala pod polštář a doufala že to utichne, ale když to neprestávalo i po několikáti minutách zvedla sem se a pomalím krokem šla ke dveřím. Znovu se ozval ten otravný zvuk „Už jdu!!" Zařvala sem. Došla sem ke dveřím, které sem otevřela. Ale nikdo tam nestál, koukla sem se okolo jestli tam někdo není. Nikde nikdo. Chtěla sem jít dovnitř, ale pak sem si všimla dopisu ve schránce. Vytáhnula sem ho, a obrátila abych se koukla kdo to poslal. Nic tam nebilo, kromě toho že to je pro mě. Vrátila sem se zpět do domu, a začala otevírat dopis. Ale v tom někdo zazvonil. Zase. Už mě to přestává bavit. Dopis sem nechala na stolku a šla otevřít „Ahoj!" Pozdravila mě Lottie a vrhla se mi okolo krku „Ahoj." Řekla sem přiškrceně „Tohle je El, Pezz a Sophia!" Řekla a zatleskala si při čem se usmála „Ahoj, já sem Rebecca. Ale říkejte mi klidně Becca." Mávla sem jim a usmála se na ně, usměv mi opětovali. Nečekaně „Pojďte dovnitř." Pozvala sem je dovnitř, a uhnula stranou aby mohly projít „Máš to tu.." Nedořekla El, začala hledat správná slova „Vypadá to jako domeček pro panenky!" Řekla Pezz „Jo! To sou ty správné slova! A nebo jak-" „Ze starší doby." Soph nenechala El domluvit „Kradete mi slova!" Křikla El, čemuž jsme se zasmáli „Líbí se mi takoví styl." Řekla sem na rovinu a usmála se na ně „Dáte si něco k pití? Čaj? Kávu?" „Čaj." „Taky čaj." „Kávu." „Já nic." Řekla jako poslední El „Piju jenom kafe ze Starbucks." „Aha. Dobře." Vydala sem se do kuchyně kde sem zapla konvici „Co říkáš na holky?" Zeptala se mě Lott která došla za mnou do kuchyně „Příjdou mi v pohodě." Vyndala sem pět hrnků. El dám nějakou ochucenou vodu „Tak ti o nich něco málo řeknu. El, je přítelkyně bráchy. Takže Louiho. Sophia, je holka Liama. Pezz je holka Zayna a já? To už víš." Zasmála se .Když všechno bylo hotoví, hrnky sem dala na nachystaný tác „Už se to nese!" Křikla sem a položila hrnky postupně před holky. Tak jak jim to patří „Tak. Co teď?" Zeptala se Soph „Tak co třebááááá. Je pěkně, mohly by jsme se jít koupat. Co vy na to?" Zeptala sem se holek „Beru!" Křikla El, při čem se postavila a dala ruku do vzduchu. Když stála koukla se kolem sebe a na to si rychle sedla. S holkama jsme zasmáli „Jdeme si pro plavky?" Zeptala se Lott holek, které jenom přikývli „Jak se vrátíte nezvoňte pojďte normálně dovnitř." Křikla sem na ně než zmizeli. Když za nimi práskli dveře svoji nadpřirozenou rychlostí se rozběhla do pokoje kde sem na sebe rychle hodila plavky, a vzala pět ručníků. Ještě sem vzala opalovací krém, jen tak pro jistotu. Sešla sem dolů na zahradu kde sem všechno nachystala zrovna když šli holky „Jde se na to!" Zakřičela Pezz, rozběhla se a skočila bonbu. Tak že nás všechny postříkala, tak že na ni začali lítat nadávky něco ve smyslu: Seš blbá! Můj make-up!. A podobně, ale stejně jsme se začali všechny smát.


Už je skoro devět hodin večer, a holky už odešli. Zahradu sem uklidila, a všechno posbírala. Šla sem do sprchy, kde sem strávila asi deset minut. Oblíkla sem se jako vždy do volnějšího trička a kalhotek, vlasy sem si dala do drdolu. Došla sem do pokoje kde sem si vzala deník a tužku, a zamířila si to na houpací křeslo na kterým vždy sedím když píšu „Za tu dobu co sem nepsala, se nastalo moc věcí. Psala sem už o Harrym a Lottie? Nevím. Tak to napíšu znovu. Potkala sem je den po té co sem se sem přistěhovala. Harry se včera stavil a udělali jsme si večeři. Prej za omluvu. Zajímavé že? A ano, jsme jenom kamarádi. Za což jsme ráda. Dnešek? Lottie mi přestavila holky, které jsou přítelkyně kluků (1D). Jsou v pohodě, dnešek jsme si užili! Doufám že to někdy zopakujeme. A to je asi zase všechno. Bye!" Dopsala sem. Zvedla sem se ale deník sem nechala na křesle, šla sem kolem stolku a všimla sem si že je tam ten dopis co mi dneska ráno došel. Vzala sem ho do ruky a šla do kuchyně si udělat něco menšího k jídlu. Vzala sem si obyčejné cereálie. Výborná večeře! Skvěle Rebecco!


Když sem měla dojedeno, použité nádobí sem dala do dřezu. Vrátila sem se zpět ke stolu kde sem položila dopis, pomohla sem si s nůžkami co leželi nedaleko. Otevřela sem obálku ze které sem vytáhla dopis kde nešlo přečíst několik slov. Vypadalo to jako by na to někdo brečel, když to psal a nebo pršelo. Prostě to bylo rozmazané. Začala sem si pro sebe číst „Dlouho jsme se neviděli. Chtěla bych ti říct, že mi chybíš. Proč se někdy nesejdeme? Proč se mi vyhýbáš? Proč mi to děláš? A teď po pravdě.. Vůbec mi nechybíš. Ale fakt je že jsme se dlouho neviděli, mohly by jsme si někdy ZASE vyrazit. Jako za starých časů, nemyslíš? Zabít několik lidí, za jednu noc. Ale teď? Ty jsi mě opustila jen kvůli tomu, že si chtěla být ta hodná. Chtěla si to i po mě, ale já nechtěla. Tak si odešla, bez jediného slova. Chci ty časy zpět! Neboj se, někdy se stavím. A co je mezi tebou a tým..... Harry? Ano Harry! A Lottie? Nechceš aby se jim něco stalo. A nebo ano? Myslím že ne. Pac a pusu!! Někdy zase napíšu Mami."


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Další díl je na světě!:D V médiích máte jak vypadá její ložnice. A další výkupně požaduji................................. Chvíle strpení!.............................................. 5. votes! +1. Komentář!:D Pište vaše názory na tuhle kapitolu!:D Vaše BadGirl! 3:)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 17, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

"Who are you?.."Kde žijí příběhy. Začni objevovat