Když sem se ráno probudila, bylo kolem deváté hodiny ráno. Sedla sem si na postel tak abych byla ještě zakrytá peřinou, rozhlédla sem se kolem sebe „Nééé.“ A tím sem upadla zpátky do peřiny „Mě se tak nechce……. A mám hlad.“ Řekla sem si sama pro sebe. Sem nějak psychicky labilní, měla bych se jít léčit. A nebo, si pořídit nějaké zvíře. Přibližně za pět minut sem se zvedla z postele a vydala se hledat krabici kde je napsáno “Oblečení“. Po docela dlouhém hledání sem našla to co jsem hledala. Z krabice sem si vytáhla černě rifle, černý nátělník a bílou košili. Když sem se oblékla, začala sem hledat zase v krabicích, ale tentokrát potřeby do koupelny. Až sem ji našla, odnesla sem si potřebné věci do koupelny. Vytáhla sem si řasenku, make-up, tužku na linky a korektor.
Když sem byla hotová vzala sem si kabelku a pilotky. Do kabelky sem si naházela peněženku, klíče, deník, tužku s perem. Vydala sem se k chodbě kde sem si nazula černé balerínky. Vyšla sem z domu který sem za sebou zamkla a vydala se k autu. Nastartovala sem, a mohla vyjet. Londýn sem ztihla trochu proštudovat, tak sem už věděla kde je náměstí.
Když sem dojela do středu města, našla sem volné místo na parkování. A zaparkovala (Jak nečekaný :D). Vystoupila sem si z auta a zamířila k nejbližšímu obchodu. Vstoupila sem dovnitř, vzala si košík a “vyjela“ s ním hledat něco k jídlu.
Už sem měla nakoupeno, ale chyběla mi jedna věc. Ta kvůli který sem se rozhodla, jít nakoupit. Nuttela. Hledala sem jí asi půl hodiny, ale pořád nic. Rozhodla sem se že se půjdu zeptat, našla sem nejbližší prodavačku „Dobrý den. Mohla bych se vás zeptat kde je nutila? Nemůžu ji nikde najít.“ Dořekla sem. Koukla se na mě, né moc hezkým pohledem. Ale i tak se zvedla a šla mi to ukázal. Zastavila se „Támhle v tom regálu.“ Ukázala prstem, který směřoval na to po čem tak toužím. „Děkuju.“ Řekla sem jenom tohle šla si pro svoji “lásku“. Když sem si došla k tomu regálu, zjistila sem že je moc vysoko. Ať sem se natahovala. jak sem chtěla, stejně sem tam nedosáhla. Koukla sem se okolo sebe jestli se někdo nedívá. Nedívá, a ani nikdo nejde okolo. Vyskočila sem, a v ruce sem už konečně svírala to po čem sem tolik toužila. Byla sem natolik “unešena“ tím co sem svírala v ruce, že sem si nedávala pozor, co dělám. Našlápla sem špatně na nohu, takže sem spadla na zem. A jak sem se zkoušela něčeho zachytit, tak sem shodila menší regálek. Když to dopadlo, udělalo to hluk, tak všichni kdo to slyšeli na mě upřeli zrak. Skvělí. Začala sem se zvedat, a mezi tím přišla pracovnice „Paní co si myslíte že děláte?!“ Vyjela na mě „P-Promiňte, já nechtěla. Zaplatím vám za to.“ Vyklopila sem ze sebe „To by jste musela, i kdyby jste nechtěla.“ Mezi tím tam přišla uklízečka „Pojďte zamnou, ukážu vám kde to zaplatíte.“ Řekla mi už klidněji ta pracovnice. Která byla moc milá. Se svým košíkem sem se rozjela za ní. Domluvili jsme se na dané částce, a já jim to zaplatila. S úsměvem na tváři sem došla k pokladně „Proč ti je do smíchu? Když si shodila ten regál.“ Přistoupil ke mně kluk kterého sem už někde viděla „Protože mám tohle.“ Vytáhla sem z košíku nuttelu a zamávala mu s ní před obličejem „Aha.“ Zasmál se při čem odhalil své ďolíčky „Já sem Harry.“ Natáhl ke mě ruku „Rebecca.“ Usmála sem se na něj, úsměv mi opětoval. Byla sem u pokladny kde sem na pás naskládala nákup. A následně zaplatila danou částku „Počkej!“ Slyšela sem za sebou když sem vycházela z obchodu, a na to se otočila (Gif). Viděla Harryho který držel tašku s nákupem „Nechala sis tam tohle.“ Podal mi nuttelu „Pane bože!“ Křikla sem potichu, a Harry se na mě podíval nechápavím pohledem „Pane bože, jak se ji tam mohla zapomenout.“ Řekla sem a natahovala se po ní, když sem ji držela dá se říct že sem ji “hladila“ „Ty máš asi hodně ráda nuttelu že?“Řekl mezi smíchem „Vadí?“ Koukla sem se na něj vražedným pohledem „Ne.“ Usmál se „Snad se ještě potkáme. Ahoj.“ „Ahoj.“ S nákupem sem se vydala zpět do auta.
Další díl je na světě! :D Za ty dva votes je tu :D. Další díl přidám až budou aspoň tři votes 3:) Yes, I am very bad girl. Co si myslíte že bude dál? Pište do komentářů. 3:)
ČTEŠ
"Who are you?.."
VampireNormal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4