„Paní Sue? Jste tam?" Ozývalo se ode dveří, vstala sem od kufru a šla jsem otevřít dveře „Dobrý den, tohle je pro vás paní Sue. Jste paní Sue, že ano? Byl bych nerad, kdyby se stal nějaký omyl." „Ano, sem to já." Poslíček mi předal malý balíček „Ale já sem si nic neobjednávala." Řekla sem a koukla sem se zpátky na poslíčka nechápavým pohledem „Paní, jakou adresu mám tady napsanou." Ukázal na papír „Tak tam to musím odvézt. A já svoji práci splnil. Těšilo mě, Nashledanou." A s těmito slovy odešel. Vlezla sem zpátky do domu, a otevřela ten balíček. Byl tam složený dopis, ale i řetízek, který sem dříve ztratila. Řetízek sem si nasadila na krk a začala číst dopis „Asi si říkáš kde sem vzal ten řetízek. Že ano? Pamatuješ si, jak jsi byla v New Yorku? Klub, který si navštívila? Víš kdo sem. Nebo ne Becco?" Jakmile sem si přečetla tuhle větu hned sem si uvědomila kdo to psal, jen jediný člověk mi říká Becco. Pustila sem se znovu do čtení „Ano, byl sem to já. Možná si mě tam neviděla, ale kdyby ano utekla by si. A tak bych neměl to co máš teď ty, a nezjistil bych tvoji adresu. Sleduju tě. Vím o tobě všechno Becco, mám tě přečtenou jako knížku. Někdy si vyrazíme. Co ty na to? Tvůj, ty víš kdo." Na dopis sem koukala asi ještě dalších pět minut. Nakonec sem dopis zmuchlala a hodila do koše.
„Tak tenhle byl poslední." Řeknu si sama pro sebe, a poslední kufr odložím ke dveřím. Poslední den, poslední den tady v Dundee (Skotsko). Když sem měla vše nachystané a neměla nic dalšího na práci, vzala sem si deník a sedla si do křesla. Chvíli mi trvalo, než sem našla tužku nebo pero ale nakonec sem ho našla „Milý Deníčku." Přečetla sem si tu větu a vygumovala ji, ta věta zní, jakoby ji napsala nějaký puberťák „Dneska je den kdy sem naposledy v Dundee. Strávila sem tu docela dlouho. Rok? Ne, bylo to víc myslím. Ale teď se to mění, zase na cestě. To bude žůžo skoro devět hodin v autě, jen sedět, řídit a dalších mnoho zábavných věcí. Tak že co bych ještě mohla napsat. Asi jenom. S bohem Dundee! Ahoj Londýne!" Deník sem si dala do kabelky stejně tak pero, tužku a gumu. Převlékla sem se do pyžama, které sem si nechala na posteli. Vzala si ho a namířila si to do koupelny, pyžamo sem položila na věšák. Vlezla sem do sprchy chvíli sem jen tak stála a nechala ne sebe padat teplé kapky vody. Po asi půl hodině sem vylezla ze sprchy a převlékla se do pyžama. Do ledničky sem si ještě skočila pro sáček s krví, který sem během chvilky vypila. Vlezla sem do postele a usnula sem.
Tak tady je první díl! Za vaše názory bych byla ráda :)) Kratší, ale příště bude delší, to slibuju ;))
ČTEŠ
"Who are you?.."
VampirgeschichtenNormal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4