*rumah sakura*
Sakura pov
Jam menunjukan pukul 10 fikiran terbayang-bayang bosnya daeyeol sungguh hatinya berdebar melihat daeyeol ."kalaulah dia minat kepada aku indahnya"kata sakura sambil memeluk bantal."Flashback"
Pukul 2 petang sakura still tidak keluar untuk lunch kerena sibuk uruskan dokument yang perlu dibuatnya . Tiba-tiba mejanya diketuk dia menoleh daeyeol berada di depanya . Segera sakura berhenti dan tunduk hormat padanya "sajanim " ujar syaz sambil berdiri tegak selepas tunduk hormat. "Tak yah nak macam tu sangatlh"tegur daeyeol memandangnya dingin. "Kamu tak keluar makan ke? Sekarang kan waktu lunch"tanya daeyeol pada sakura still memandang sakura tanpa perasaan ."saya nak siapkan kerja saya sekejap"ujar sakura dengan tenang. "Kerja bila-bila boleh siap makan itu penting awak ada ke takde ke syarikat still berjalan. Awak kalau tak sihat awak boleh ganti badan awak tu ke" balas daeyeol . Terdiam sakura sekejap.'Takpelah balik rumah nanti saya makan lagipun masa rehat dah habis'balas sakura lagi deayeol hanya diam lalu berlalu pergi meninggalkan daeyeol. "Fuh padu betul dia cakap tadi ujar sakura terkedu bila bosnya berkata begitu padanya tadi begitu. Sakura pun pelahan duduk dikerusinya lalu sambung melakukan kerja. Tidak sampai sepuluh minit mejanya dikentuk lagi terkejut sakura apabila deayeol ada lagi dimejanya. "Duduk je takyah berdiri" ujar daeyeol lalu dia memberikan biskut dan white coffe padanya . "Nah makan ini buat alas perut jangan tak makan pulak" ujar daeyeol lagi selepas itu bereda dari situ.
Sakura still terkejut perlahan-perlahan mengambil biskut dan coffe yang diletakkan di cawan starbucks tersebut.Sakura tersenyum senang hati lalu perlahan-lahan membuka dan makan biskut tersebut lalu menyambung buat kerja selepas berapa jam melakukan kerja sakura pun pergi ke dapur ofis untk membasuh cawan yang daeyeol bagi padanya tadi. "Ops buat apa tu"tegur momo rakan sekerja sakura.sakura hanya tersenyum "takdelah sajanim tadi bagi aku coffe guna cawan ini so sekarang coffer tu dah habis so aku basuhlah bagi dekat dia balik."eh dia bagi kau guna cawan ini'terkejut dahyun "apasal"tanya sakura pelik dengan reaksi dahyun. "Dia mana pernah bagi orang guna cawan ini sentuh pun tak bagi special katanya"jelas dahyun terkejut sakura mendegarnya"yeke"tanya sakura ingin kepastian."yelah. Kau dengan sajanim ada apa apa ke ujar dahyun sangsi. Sakura hanya diam perlahan-lahan tersenyum lalu meninggalkan dahyun tanpa mejawab soalan tadi.
Sakura pun ke bilik pejabat daeyeol sampai je kebiliknya daeyeol tiada. Sakura pun melihat jam sudah pukul 5 nampaknya daeyeol dah balik dia pun membawa pulang xawan tersebut dirumah.
End of flashbacks
Sakura memandang cawan itu lama-lama ternyiang-nyiang soalan dahyun kepadanya . Adakah daeyeol menganggap dia istimewa dia pun tak tahu ."alangkah indah jika betul'ujar sakura dengan gembiranya sambil memandang cawan tersebut. Sedang dia melihat cawan tersebut tiba-tiba dia terpandang ada nama di cawan tersebut membuatksn sakura terkejut.
"Syazxdaeyeol'ujar sakura terkejut dia membelek lagi cawan tersebut betul nama tersebut masih tertera.
Siapa syaz... ujar sakura tertanya-tanya.
YOU ARE READING
my flashback (daeyeol story)
Romancekenangan perkara susah nak dilupakan apa entah lagi orang Yang Kita sayang. Aku takkan padam Kan Aku Akan nikmati setiap kenangan Yang ada sequal Aku tak nak kau lah ! -daeyeol mini story Watak-watak utama Lee Daeyeol-deayeol Sakura le sserafim -sa...