💢April is..💢

16 1 0
                                    

o 5 měsíců později

Martijn

Mezi Alex a Zaynem se to vyjasnilo, za což jsem moc rád, dokonce spolu aji začali chodit. Niall byl prej bývalej spolužák a o té ruce nevěděla kvůli mobilu v kapse. Byla tady z té příhody stejně zničená, jako Zee a mrzelo ji, že mu takhle ublížila..

Nicméně, dneska jdeme s April do restaurace, kde se ji chystám požádat o ruku. Touhle dobou už by měla sedět u stolu, tak snad tam bude.

Už ji vidím z dálky přes sklo. Má nádherný bílý volný šaty a zrovna s někým volá a usmívá se jak sluníčko. Což taky je, ne že ne. Pomalu jsem se k ní rozešel a sedl si na svou židli. ,,Už budu končit, je tady Marťa" hlesla a típla to. ,,Kdo to byl?" ,,Alex. Je těhotná!" vypískla a bylo vidět, že je opravdu nadšená. ,,jaaj, tak to jsem rád. Zee to ví?" Úsměv jí trochu klesl ,,Neví..a to už je ve druhým měsíci" hned jak to dořekla, donesli nám jídlo. Po asi 10ti minutách jsem z kapsy vytáhl zelenou krabičku. Má ráda originální věci a taky zelenou barvu, no v obchodě na mě koukali jak na vola. Poklekl jsem před ni a všichni nám věnovali veškerou svou pozornost. Tak jo..nádech-výdech. ,,April..známe se asi rok, ty mě teda dýl, a už jsme si toho spolu protrpěli víc, než jsem si kdy dovedl představit. Miluju tě a ani nevíš jak moc a proto se tě ptám..vezmeš si mě?" udělal jsem na ni psí oči a v hlavě se mi přehrávaly nejrůznější scénáře, od těch nejlepších až po ty nejhorší. Nahrnuly se jí slzy do očí a po 10ti sekundách odpověděla..



Taakže..:D jsem se tady zas po dlouhé době objevila xdd

Nena apadlo mě vůbec nic, co napsat, proto se megaasticky moc omlouvám za neakrivitu :((🥺tak snad se líbilo a budu se snažit brzo vydat další kapču ;D 


Čářina :D🔥😏

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 12, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Neighbours(FF Martijn Garritsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat