🎁B-days🎁

26 3 0
                                    

•14. 5.•

Je to už týden od toho, co jsem Martyho políbila a on se mnou za celou tu dobu nepromluvil. Nechápu to.
Měla jsem alespoň čas na přípravu překvapení pro něho, jelikož má už dneska narozeniny.
Za ten měsíc, co tady bydlíme, jsem v lese našla jednu opuštěnou, ale poměrně hezkou útulnou chatku.
Vyzdobila jsem to tu pár svíčkama, koupila víno a pod polštář jsem schovala pizzu.
Také jsem požádala pár garrixerů, aby mi poslali nějakou fotku i s textem pro Martina a postupně jsem je tiskla a lepila do fotoalba pro něj.
                                  ***
Zazvonila jsem a téměř okamžitě byl v zámku slyšet klíč. ,,Tak jo..nádech-výdech" Dveře se pomalu otevřely a v nich stál překvapený rozcuchaný Martin. ,,Ahoj..ehm..nemohl bys jít ven? Plosiim" dělala jsem na něho psí oči.
,,Ok..vydrž" otočil se napatě a zmizel na schodech. Po chvíli se vrátil, než jsme však vyrazili, zastavila jsem ho. ,,Počkej, zavážu ti oči" ,,Co? Proč?" ,,Uvidíš.."
Otevřela jsme dveře, postavila na práh a odvázala mu šátek z očí. Zůstal zaraženě stát a všechno si to nejmíň milionkrát prohlížel.
,,Promiň jestli se ti to nelíbí..uklidím to.."
On mě však chytil za ruku a přitáhl si mě blíž. Nahnul se k mému uchu a šeptal ,,neuklízej to  je to pěkný"
Sedli jsme si na zem a mlčky upíjeli víno.
Po 3 minutách jsem si nakonec přisedla k němu a bez toho, aniž bych odtrhla pohled od jeho nádherných očí, jsem mu předala dárek. Rozbalil jej a zacal si albem listovat. ,,Vím že to není nic moc ale..snad se ti bude líbit.." Když si to doprohlížel, objal mě a z očí mu stékaly slzy. Když se odtáhl usmál se ,,Děkuju, tohle jsou moje nejlepší narozky a to album je úžasné.." ,,Nemáš zač, ale měl bys poděkovat spíš autorům fotek..no a když jsme u těch 'úžasných' věcí.." z pod polštáře jsem vytáhla krabici ,,Pizaa!" vykřikla jsem a Martymu se rozzářily oči snad víc jak to bylo možný.
Za 10 minut před námi ležela prázdná krabice a my se dál smáli různým vtipům a zážitkům.
Po chvíli jsem mu však usnula na rameni a poslední co si pamatuju je, že mě někdo přenesl do postele a objal mě.

Neighbours(FF Martijn Garritsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat