Hned, jak jsem se probudila, jukla jsem doleva. 1:18..super. Usla jsem. Otočení hlavy na druhou stranu však doprovázel můj zděšený tlumený výkřik, když jsem spatřila Martyho, jak mě skenuje pohledem. Kdyby mohl, pravděpodobně by viděl skrz mě. Pak však nasadil-již příjemnější-úsměv. Se slovy, že se mám ještě prospat, vložil tři růže do sklenice s vodou. Já uposlechla jeho přání, otočila hlavou na druhou stranu a opět přestala vnímat tento svět.
***
Všude hořelo. Já ležela na posteli přitisklá trámem a sledovala jak se celá chata hroutí. Po celém těle se mi rozlévala nesnesitelná bolest. Z mých studánek valily proudy slz, ty se však okamžitě měnily na páru. Nemohla jsem vůbec nic udělat. ,,Nic z tohohle by se nestalo, kdybys nechystala tuhle zkurvenou oslavu!!jestli se tomu dá tak vůbec říkat!" Bylo poslední, co řekl, než mu na hlavu dopadl druhý trám a všude kolem mě se rozprskla krev a kousky mozku. Pak už bylo slyšet jen zapraskání dřeva a z chaty zbyly jen hořící sutě uprostřed lesa..
***Trhnutím jsem se vzbutila a se slzami v očích šmátrala po ruce mého nejlepšího kamaráda, který mě však předběhl. Palcem mi hladil hřbet ruky a v kčích mu byl vidět strach a zoufalost. ,,Nechcu o tom mluvit'' s těmito slovy jsem odvrátila hlavu k oknu a přemýšlela. Co jsme komu udělali? Proč? Proč my? Po lících mi sklouzlo pár slz. Martin však ve své činnosti s mojí rukou neustával, a to mě uklidnilo a nakonec jsem po asi 20ti minutách usla. Na nohách jsem ale ucítila slabý tlak. Něco, čeho jsem si před tím vůbec nevšimla.....
ČTEŠ
Neighbours(FF Martijn Garritsen)
أدب الهواة(Pozastaveno na dobu neurčitou) Jsem obyčejná 16ka z Kanady. Můj život se ale rapidně změní, když se přestěhuju do Nizozemska a seznámím se se svým novým sousedem... 🥇-#martingarrix (3. 9. 2020)♡