🐾I can be pregnant🐾

19 3 0
                                    

,,Vždyť je nemožný, abys čekala dítě.'' Opět jsem seděla zhroucená na pohovce a dokola ji prosila, aby mě nevyhazovala z domu. Ona si ale klekla přede mne, utřela mi slzy a usmála se. ,,Já tě ale nevyhazuji, jen mi prosimtě vysvětli, jak bys mohla mít děti, když nemůžeš otěhotnět. Je to přeci hloupost.'' Dál se na mě culila, my s Martym ale věděli svoje. ,,Je to jinak, než si myslíte.'' Ozval se Zayn ode dveří. Vše jsem mu rekla po tom, co se to všechno odehrálo. ,,Byla jsem pred odletem na operaci. Nikdo, kromě nás tří a Alex to neví.'' Sedla si vedle mne a pevně mě s Martijnem objala. ,,Jsem tak ráda, že budu babičkou. Mám vás všechny moc ráda.'' Ukaplo jí pár slz. ,,No nic, byla jsem si tu původně jenom pro papíry, takže se s vámi budu muset opět rozloučit.'' Zasmála se. Nakonec nás vsechny tři objala a i se složkou zmizela za dveřmi. Na to už jsem skončila opět hlavou v ledničce a hledala okurky.

***
Ranní nevolnosti mi každým dnem postupně ustupují, stále je to však nepříjemný a proto mi tam dělají společnost kluci a snaží se mě uklidňovat. Ne že bych je tam pozvala..oni se mi tam, s prominutím, přisrali sami.
U Martina doma to dopadlo taky v chillu, ale spolu se Zeem se 'nastěhovali' k nám.
Zayn uvažuje, že by se přestěhoval někde poblíž, jelikož mu to tady přijde hezký. S jeho názorem na naše městečko nemůžu jinak, než souhlasit. U Alex doma se to lepší, takže je tady taky pečená vařená. Podle mě v tom má prsty i Zayn ale nechcu to nijak zakřiknout. Budu to tady s něma muset nějak přežít..

Neighbours(FF Martijn Garritsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat