geshockt

551 24 0
                                    

roger

ik kwam de koffiekamer binnen en voor ik nog iets kon zeggen begon floor 'chef das nu echt nie eerlijk e, ge geeft koen en tineke zelf geen kans' ' ja chef komaan ik weet zeker dat ze perfect kunnen samenwerken' vervolgde eric. ' mannekes wilt ge nu allemaal keer zwijgen ik moet iets belangrijk vertellen' zei ik geergerd. iedereen zweeg en keek me verbaasd aan, ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat ik zo boos ging antwoorden. ' ik moet 2 dingen zeggen, zowel koen als tineke mogen blijven werken maar wel in een ander team. patrick jij en veli worden een nieuw team' haha de 2 snorremansen bij elkaar' lachte floor. ' tineke en floor worden ook een team en koen en eric het ander team' ' euh chef ik denk da ge een klein foutje hebt gemaakt, ge zijt brigitte vergeten' antwoorde eric. ' idd dat brengt mij tot de 2e zaak en ook de iets mindere zaak, brigitte zal enkele maanden niet kunnen werken ze is van de trap gevallen en ligt in het ziekenhuis.' eric sprong recht en liep naar buiten ' eric blijf hier' riep ik hem nog na maar geen resultaat ietsje later hoorden we een auto met gierende banden vertrekken, weg was hij ' ok mannekes verder werken floor, veli aangezien koen en tineke hier vandaag niet zijn gaan jullie samen op patrouile, patrick jij bali.' 

tineke 

we kwamen aan het ziekenhuis koen had de auto nog niet geparkeerd of ik sprong er al uit, ik wou zo snel mogelijk mijn best friend zien

collega's? of toch meer?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu